Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
Mensen...die opmerking was een algemene. Lijkt me duidelijk. Absoluut niks met deze scooter te maken. Ik zei al...sinds tijden kijk ik hier weer eens en kwam op deze uit.
Had elke andere kunnen zijn.

Mijn excuus dan, Folkert@MinaRally :rolleyes:
Dan heb ik het zelf verkeerd begrepen, maar laten we nu maar even ophouden. Want jordy zal dit niet zo leuk vinden als dit een discussie topic word :P

wacht gewoon rustig op die kappe man.. jordy zal het ook niet chill vinde als iedereen maar over die kappe is aal het ouwe hoere;) alles op zijn tijd:)

Update 11

Zo dan, ondertussen het hoop geblaat en gepraat in het topic heb ik niet stil gezeten.

Topic titel is zoals jullie wel kunnen lezen veranderd, want nee hij is niet meer Carbon. Om die reden even simpel de hemel uit te brengen.
Ik vind het niet echt meer wauw, de kwaliteit van hoe het erop zat was zou ook weer niet zo en telkens meer mensen nemen het.
Niet meer origineel.

Dit keer wou ik zelf wat Excotischer, dat is mijn ogen zeker wel gelukt. Zometeen hier wat meer over...

Omdat er iets mis was met me blok heb ik alles weer uit elkaar gehaald en alles opnieuw gechecked enzovoort.
Kwamen op wat kleine probleempjes uit onder andere het carter zelf, de vertanding en de HPI bobine...
Na het kopen van een ander carter meteen zelf getuned en geparelstraald.

2503carters.jpg

2503mwstuned.jpg

Daarna nog het een en ander aangeschaft om verder te kunnen...

-RHQ
-SKF C4 Lagers
-HPI Bobine

0304krukasspul.jpg

Toen had ik nog via Bjorn een mooi resevoirtje gekocht want werd knettergek van dat lelijke logge SR ding...

0504resevoir2.jpg

Toen gauw begonnen met alweer de wederopbouw :P.
SBO begint bijna, moet dus wel even haast achter zitten!
Meteen met het blok begonnen.

Krukas erin

0504krukas1.jpg

0504carters1.jpg

Na een de rest erin te douwen was het blok klaar en kon de rest ook weer! Blok eronder en kijken of die het ook nog is doet.
En jah hoor "Vroem", hij ging ook wel vooruit, beetje rustig gereden want alles zit er weer net in.

Blok weer onder het frame en wat dingentjes erop...

0604opbouw1.jpg

Op de foto zijn de beenkappen zwart, goed gezien!
Maar die zijn ook opnieuw gespoten "Doe je iets, dan meteen alles en goed". Dus waarom die ook niet... Hier kun je goed zien wat voor zwart het is.

2503beenkap1.jpg

Dan natuurlijk de rest, om meteen even een goeie indruk te krijgen van de kleur zelf "Oranje parelmoer flipflop met wat glitter zooi erin"

2503voorkap1.jpg

2503achterkap2.jpg

Zonder flits is de kleur moeilijk te krijgen, dan maar het geheel :).

0604beta3.jpg

0604beta5.jpg

0604beta4.jpg

En dan nog één samen met Stefan's scheurijzer.

0604betavssunny.jpg

Ik ben zeker wel tevreden over de kleur, als anderen dat niet zijn. Lekker boeiend, het is mijn scooter :).
Meningen en smaak verschillen, maar goed ook anders is elke scooter het zelfde.

Oi,

Jordy

Sorry Jordy, ik kan geen begrip opbrengen voor je keuze...Vind het totaal niet mooi. Een lakje word imo niet exotisch door een effectje of een flake in de kleur... erg jammer!

Hoop dat je blok deze keer gaat presteren, succes iig.

Ik denk dat jullie mening zo neervalt omdat de Beta maar één keer op een meeting vertoond is, de rest alleen maar foto's. En omdat het totaal iets anders is als het donkere carbon. Wen er maar aan :*, het word niet meer anders gespoten, igg word die eerder verkocht dan herspoten.
En iedereen hier weet dat foto's vaak liegen, wss veranderd je mening wel als je hem in het echt ziet.

Ik was igg verkocht met dit, en niet met dat Carbon.
Het carbon beviel me zo ie zo al niet zo erg meer door de kwaliteit, lijntjes van de folie en plekken dat de folie gewoon de kap niet pakte...

EDIT:/
Over de prestatie van het blok zie ik wel een andere keer, hij rijd igg weer. Beetje afstellen en klaar. Ik denk wel dat die het nu gewoon goed doet. Want alles is nu zeker weten goed en het rijd opzich ook goed.
Wss op Meppel op de bank gooien...

Last edited:
Sorry Jordy, ik kan geen begrip opbrengen voor je keuze...Vind het totaal niet mooi. Een lakje word imo niet exotisch door een effectje of een flake in de kleur... erg jammer!

Hoop dat je blok deze keer gaat presteren, succes iig.

Ik krijg van die eerste foto anders wel een flinke sinasappel/mango smaak in me bek :~ , blauw is idd wel exotischer ja ;) die kappen komen nu echt 10 keer beter tot zijn recht, je kan niet uitgaan van de foto's (carbon) ding is maar 1x op een meeting geweest, en 30x onder mijn reet :# ik steun jordy zijn keuze volledig!

Last edited:
ik vind het et zeker strakjes uitzien die kleurtjes;) het is weer heel wat anders maar ik vind het zeker niet lelijk:) en toch nog alles goed gekomen voor eerste meeting:P hope dat die nu wel scoort

Het ziet er strak uit man :) maar ik vond het Carbon toch wel mooier dan dit. Maar misschien komt dat omdat je van zwart in 1x naar een felle kleur gaat..

Maar succes met je blokie :D

Status
Not open for further replies.
Back