This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
Ik ben vanmiddag bij Dennis langs geweest om zijn rotor eraf te halen.
Eenmaal thuis gekomen meteen de rotors verwisseld, hij vonkt en doet het weer.

Knalt ook, wel beter dan eerst. Hij klinkt ook heel anders.
Alleen de carb is wss een probleem hij valt namelijk soms weg :X.

Zoooo Iedereen kan weer rustig adem halen :7

goed nieuws man..
ff opnieuw afstellen en weer knallen !:~

Je carbafstelling is nu idd compleet anders . Dit had ik ook toen ik van kapotte hpi naar malossi ging op mijn oude sprintrunner .

Gaat wel goedkomen met banken , Jordy .

yes lekker jordy, iedereen kan weer ademhalen

dat word dus een nieuwe mhr rotor bestellen zeker

ps heb net update gedaan

laterz stephan

hey man , het is zeker lullig dat het hok zo weinig scoorde , maar hoezo denk je dan dat marco het "verneukt" zou hebben , ALS dat al zo zou zijn , dan zou hij denk ik niet de zaak gwoon opsturen. (geen een tuner overigens denk ik). lekkere reclame maak je anders voor jezelf. verder denk ik wel dat het goed komt , je moet iig niet stoppen! daar is dit hok te lijp voor:~

Tuurlijk ligt het niet aan de tuning, ligt gewoon aan je HPI spoelen, die zijn verrot. Die branden langzaam door en dan moet je tijdens het testen steeds vroeger gaan in tijdstip, doe je dit niet, dan zakt je vermogen per run. Precies wat er bij jou is gebeurt...

BT
Thnx goed om te weten .

Lucas
We kijken wel eerst even of we deze carb beter krijgen, want heb er opzich nooit problemen mee gehad.

Bojt
Vind het echt tof van je dat ik je evo mag lenen, maar eerst testen gewoon zo als die er nu bij staat. Scoort die nog laag dan verder zoeken en dus andere cilinder proberen . Maar ik ga daar niet van uit.

theun
Kijken wel even wat de toekomst te bieden heeft.

KevinL
Ik heb Marco al gesproken, hij is ook sprakeloos. Maar het moet toch ergens aan liggen hij haalde met dit zooitje altijd minimaal 21+ SAE.
Maar we hebben het erover gehad wat het zou kunnen zijn en dat gaan we gewoon controleren .

Johan
Wel raar dat heb ik nog nooit eerder gezien of gehoord, me HPI verschoof wel om de zoveel tijd...

Maar we zien wel wat die zaterdag op de bank doet.

Oi

Als ik jordy was zou ik mooi die spullen houden en verhuizen naar ver weg

Nee, het komt vast wel weer goed, je scooter is echt "Da bomb"!
ben erg benieuwd wat er a.s. zaterdag uitkomt

suc6!!

Bojt
Vind het echt tof van je dat ik je evo mag lenen, maar eerst testen gewoon zo als die er nu bij staat. Scoort die nog laag dan verder zoeken en dus andere cilinder proberen . Maar ik ga daar niet van uit.

Schroef hem er dan alsnog even op als je wil. Ik ben wel benieuwd wat hij scoort.

Schroef hem er dan alsnog even op als je wil. Ik ben wel benieuwd wat hij scoort.

Is goed jongen, als alles mee zit en een beetje opschiet en we houden tijd over gaan we ook de NX testen.
Niet met jou cilinder hoor Bojt :*.

Oi

Status
Not open for further replies.