ha yord, met deze score ben je ook ooit begonnen, maar inderdaad zeer vervelend dat je zoveel investeerd en er minder komt uitrollen.. maar zoek de moed weer bij elkaar succes in ieder geval
Erg zonde, maar met jouw gedrevenheid komt dit wel goed jordy...en idd op de filmpjes klinkt hij wel redelijk fel.. en PK's is ook niet alles (hoewel 16 idd wel beetje weinig is)..
Want dat hebben we allemaal gecontroleerd en gedaan! We zijn ook niet gek...
Ga is na kijken, wat is er nu anders dan vorig jaar toen ik 18,2 SAE had?
Wat is er veranderd:
Evo max getuned
Carters max getuned
XSH inlaat ook max getuned
Voor de rest is er niks anders...
En ik ben het nu gewoon zat, ik heb ook geen zin meer om maar ook een cent uit te gaan geven. Het is nu wel genoeg geweest.
Ik ga zeker marco aanspreken, ik weet niet wat die allemaal heeft gedaan.
Maar volgens mij is er iets fout gegaan met het tunen van de cilinder.
Dat de timingen verkeerd staan weet ik veel.
Ik wil graag nu als eerste eigenlijk een standaart evo testen of een andere evo. Dus als iemand dat heeft liggen of wat dan ook, neem dan even contact met me op...
17 pk kan alsnog hard gaan
Maaruh ik zou gewoon de moed erin houden en niet gelijk opgeven..
Herken deze situatie, ik kwam ook vorig bij Hendrik op de bank binnen met 16 pk met een twins max tuned speed en nieuw blokje, maar hard ging t.. Later kwamen er steeds meer pks bij..
Loop gewoon alles nog een keer na totdat je iets vind!
ja maar kijk eens naar die filmpjes, hij loopt absoluut niet beroerd. het is niet zodat ie bar weinig of veel toeren maakt, of stottertd of wat dan ook. dan is het lastig om die laatste 6(?) pk te zoeken in iets wat niet echt hoorbaar of voelbaar is, want hard knalt het!
en ja: ze hebben alles geprobeert. hele overranges gewisseld, carb verwissel etc etc.