Ik weet nu wel dat de meesten het dom vinden maar die hebben het nog nooit getest en weten het dus ook niet cker.... dus broodje aap verhalen klopt wel....
Verder heb ik de buis van het balhooft naar beneden voor de helft geboort. en komen er hier en daar nog wat stripjes bij. En dan zien we op de bank wel wat het gaat doen....
Ik vind de reacties wel grappig, lekker geblaat allemaal.
Ik en Stefan en de rest bij ons hebben Ricardo allang als gek en mongool op de dodenmans rit verklaard.
Dus wat intresseert het nou dat die buigt, breekt, scheurt of what ever.
Jullie praten allemaal teveel, hij vraagt ook aan mij "wat denk jij met het frame".
Ik weet het niet, blok eronder en testen! Al gaat die op ze bek ofzo, mjah lastig. Weet je wel wat de grens was van het frame, btw is het frame nog niet klaar en worden er nog stripjes / buisjes tussen gelast bij het frame.
Reden gaatjes? Hij is gek en wil het testen, dus heb het frame aan hem gegeven en hij is lekker bezig geweest.
Werkt dit frame niet, word gewoon het andere frame aangepast met wielbasis.
Gr,
Jordy
Als je mijn verhaal ook daadwerkelijk gelezen had dan had je kunnen lezen dat ik er wel mee getest hebt. Het waren dan wel iets minder gaten op een andere manier, maar wel redelijk op de zelfde plaatsen en ook op sommige plekken rondom. En ik kreeg op dat balhoofd speling, en ik weet niet of jij het ook hebt. Maar bij mij had je op sommige plekken dat de boor een beetje ging zoeken, en bij die plekken kwam je verkeerd uit en daarvan dan ging het scheuren/buigen. Zet het maar eens tegen een muur en zet er dan een beetje kracht op.
ik vind het allemaal prima wat jullie doen, zolang het ding maar niet breekt/scheurt/of crasht, als ik er langs rijd op SBO
Gewicht voor was trouwens 13,5 kg en is nu 7.7 kg
Maak je geen zorgen, jij rijdt toch erachter!:+
( inkoppertje MaikNo Offence!:* )
het is juist voor het gewicht.... ik ga echt niet voor me lol 8 uur lang gaatjes boren, als je ziet wat er allemaal vanaf is gekomen dan denk je van jah.... ik zal zaterdag een orgineel beta frame wegen en dan die van mij dus zaterdag avond weten we een gewichtmzzl