This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters : NX Beta Ark #2

Gohh wie zou die 2e rijder nou zijn ben benieuwd :+

Beta moet gewoon weer lekker knallen en lekker custom blijven!!

Rijdster :*

Update

Ik had dus nog een 2e complete Beta liggen, dus me zwager zei ik wil het frame anders!
Hier heb je het frame, de slijptol en de rest. Have fun!

De velgen staan op blokjes hout omdat anders de onderkuip niet pasde en omdat die de hoogte hebben van banden, hij staat dus op de hoogte als die banden zou hebben.

En dit heeft hij er van gemaakt op een avondje.

En zoek de verschillen...

Hier nog 2 duidelijkere foto's waar het verschil goed te zien is.
(Let niet op Stefan :+ )

Oi,

Jordy

* Update staat ook in eerste post

ziet dr weer netjes uit! die blokophanging lijkt me ook veel relaxter werken zo, makkelijker bij je je inlaatje. En het ziet er gewoon vetter uit 8) Ga je die beta velgen nog afdraaien ofso?

joew

Werkt ook zeker veel relaxter, origineel Beta is het drama. Ik was altijd wel even bezig om er goed bij te komen.

De velgen weet ik niet, ik heb ze aan me zwager (Ricardo) gegeven even als de rest van de andere Beta. Maar we hebben ze wel vergeleken met SR velgen en de Beta velgen zijn een heel stuk lichter.

STR8ROX
Gaat wel goed komen .

Maarten
Zeker, als we de grote deur niet open hebben moet je door de deur. Dan zit er en opstaande rand van 3 cm, dan moet je hem al optillen .
Dat is reesz, hoort erbij.

Mart!jn
Kopen? Neeh grapje.
Mijn Beta blijft gewoon compleet, maar de kappenset van mijn Beta gaat dan op de andere. En wss hier en daar wat spullen overzetten etc. Eigenlijk is alles zo goed als van mij, maar zijn eigen blok gaat eronder...
Dus dan maakt het ook niet echt veel uit of de voorvork etc overgaat of alleen de kappen.

Heey Jordy ik heb een leuk evo blok, mag ik die ook ander je zip hangen en ermee rijden ? :winner:

wie is dat dan met ze lelijke hoofd:
nee was wel een dagje zeg dat frame beetje in lijn zetten etc.
maar het is ricardo en mij gelukt.....

de beta gaat goed hard worden ...

Ik reageer ook maar weer eens @ forum:W

Jordy alles is top wat je doet!!!!!!

Succes ermee, en we zien elkaar binnekort:W

Huib....

Stefan
De zipjes ook :*.

Cor_vandijk
Ze zijn niet lelijk, maar vind ze ook niet echt mooi .
Ik heb ze geruild met zijn SR velgen, die verkopen wat makkelijker...

Huib
No shit! Huib je leeft nog .

We gaan elkaar zien ja, hou je wel op de hoogte.

Gr,

Jordy

Mooie Inlaat
Wat mij betreft, moet je of een kortere achterveer of een korte staaf maken, vind hem nog iets te hoog staan, blok staat nu ook nog schuin...maar dat was miss al de planning?:*

Weejow Huib is Alive, daar moeten we snel eens ff langs!

als ik hier zo naar kijk, vraag ik me alleen af, gaat dat subframe dit blok wel houden?

lijkt erg dun, het punt waar het blok uiteindenlijk vast zit.

als ik hier zo naar kijk, vraag ik me alleen af, gaat dat subframe dit blok wel houden?

lijkt erg dun, het punt waar het blok uiteindenlijk vast zit.

Denk dat dat wel goed zit imo , had bij me aerox zelfde systeempje hij zal iig bij die "u'tjes" niet gaan breken oid

ziet er allemaal goed uit zie je sbo08

Gr nick