This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
Binnenkort ook 2 van die terroristen rondlopen hier:

Rooie uit Gestel, BAM

Ik zou dat beest ook echt "rooie" noemen dan

Ik kan vanaf nu ook serieus opzoek naar aan koophuis :W Contract heel gunstig omgezet naar 40u uitbetaling ipv 24. Nu kan ik gaan shoppen 8) Maandagavond afspraak bij de hypotheker.

Hier 4 katten.

Waarvan 2 van zulke:
[ir]http://catteryhellevoetse.nl/22julifoto6.jpg[/ir]
Al zijn deze vrij jong, maar zijn lijken erg op de mijne toen ze wat jonger waren.
Zal eens een echte foto maken..

Binenkort foto's haha.

Wat is postte zijn ook echt meer foto's als ze jong zijn, dan is het alles poten en oren. Komt allemaal in proportie naarmate ze groter worden.

Valt me wel op hoe klein ze blijven in tegenstelling tot normale katten

Kom je thuis van afscheidsdinertje op oude werk zo, zie je spoortje snoepjes op de trap liggen, zie je je slaapkamer...

Met dank aan collega's, en een klant die me al mist, ofzo

Attachments

• 25032010073.jpg
    47.5 KB · Views: 133
  • 25032010072.jpg
    263.8 KB · Views: 117
Wat zouden jullie doen?

1. Hypotheek zonder NHG nemen met 5.5% rente
2. Hypotheek met variabele rente nemen en hem in januari overzetten naar NHG tegen 4.8%

Lijkt mij dat de rente niet ineens de rente omhoog schiet?!
Dinnetje moet namelijk 3 kalenderjaren bestaan, en dat is pas januari.

Ik zou sowieso NHG nemen, dus dan optie 2. Je weet alleen niet of de rente dan 4,8% zal zijn...

Op basis van alleen bovenstaande argumenten zou ik optie 2 nemen..

Maar...Hoeveel jaar vast? Gedeelte aflossingsvrij (met ander rentepercentage?)

Ik weet niet hoeveel je gaat verbouwen en hoeveel eigen geld je hebt maar met NHG zit je ook met een bepaald maximaal percentage dat je meer mag lenen tov de taxatiewaarde van de woning...Is ook iets om op te letten.

125% regel is dat volgens mij, rente staat 10 jaar vast.
NHG maakt qua schuld e.d. aan instantie's geen ruk uit, enige voordeel is je mindere rente dus lagere maandlasten
Maar 4.8% of 5.5% scheelt natuurlijk flink veel.
Je bespaard sowieso de maanden tot januari flink aangezien de variabele rente helemaal laag staat, dan moet je alleen berekenen hoeveel oversluiten kost en wat je daarmee evt. kan besparen.

Status
Not open for further replies.