Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
Niemand die bank ? Chill ding hoor :) zonde wel van die winkelhaak, maarja zo heeft ie ook maanden in mijn huis gestaan :P
Ik heb nu een 2 zitter en een hoekbank. Ruimte voor 10 8) whoej!

Forumprijsje: 50 euro :)

Mooi ingericht scully, kan me er zeker in vinden. Een kleedje onder de salontafel en het is helemaal af, een beige berber oid. Klinkt het trouwens niet te 'hol' aangezien er weinig dempende stoffen zijn of zorgt de bank daar voor?

wat een vette meubels heb je zeg @ Scully, precies de dingen wat ik ook wel wil hebben. Alleen jammer dat het zo verrekte duur is.

Zal morgen wel eventjes foto's maken en kijken of ik ze kan posten. Wel kut hoor als je geen tv en internet hebt, gelukkig krijg ik 10 maart de zooi van tele2 binnen ipv 23 maart

Zo, veel positieve reactie's zeg :) Iedereen bedankt daarvoor.

@Laurens: We hebben de meubels bij Koop de Vries gehaald in Emmen, maar er zit in Assen ook een winkel dit merk levert.

En een kleedje onder de salontafel komt nog. Valt ook vies tegen wat zoiets kost. :X Maar dat valt voor mij onder aankleding, waar je gewoon de tijd voor moet nemen (en aan de vrouw moet overlaten :P)

Gister nog schilderij gekocht:

887530506_5_DM9Y.jpeg

Ja idd heb er ook n hekel aan. Laat iets vallen en het zit meteen onder de haren/stof. Ligt wel een beetje aan het type kleed.

Zo, veel positieve reactie's zeg :) Iedereen bedankt daarvoor.

@Laurens: We hebben de meubels bij Koop de Vries gehaald in Emmen, maar er zit in Assen ook een winkel dit merk levert.

En een kleedje onder de salontafel komt nog. Valt ook vies tegen wat zoiets kost. :X Maar dat valt voor mij onder aankleding, waar je gewoon de tijd voor moet nemen (en aan de vrouw moet overlaten :P)

Gister nog schilderij gekocht:

887530506_5_DM9Y.jpeg

ah oke, prima bankje, niet heel groot maar das perfect als je beperkt grote woonkamer hebt.

Schiet al aardig op met mijn keet.

Hier wat foto's:

891168164_5_0Ktd.jpeg

891167840_5_nCrj.jpeg

891168497_5_ZDeW.jpeg

Kamer is al klaar zoals je kan zien.

891168809_5_O3Sf.jpeg

891169213_5_Pijq.jpeg

891169537_5_aZNf.jpeg

Garage al wat ingedeeld.

Status
Not open for further replies.