This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
ok, mjah lig misschien meer aan mij... als ik afwas (als ik dat al doe) dan is zowat alles nat... water + elec gaan niet samen.
 
Mooie keuken vind ik het! Plaats van het stopcontact zou ik idd ook niet zo doen, ivm waterspatten.
 
hoe groot het eiland ook is helaas kan die alleen daar, had hem ook wel ergens anders gewild.
rechter kast zit de kookplaat in de weg, in middelste komt de vaatwasser en dan blijft alleen rechts over. een verzonken zuil die kleiner is vond ik ook geen oplossing omdat die erg in het zicht is wanneer je een apparaat hebt aangesloten.
deze kan gewoon dicht met een stekker erin.
 
net ff opgezocht maar inderdaad ze staan op i-net een stuk goedkoper, maar eens even nakijken.

eiland kap is ook geplaatst, water aangesloten, en gas zo goed als.


 
Bij ons liggen er flink wat in het magazijn. In principe is het ook een werkplek oplossing. Zou er zelf niet voor kiezen om hem in een keuken te plaatsen.
 
Bij ons liggen er flink wat in het magazijn. In principe is het ook een werkplek oplossing. Zou er zelf niet voor kiezen om hem in een keuken te plaatsen.

EVOline FlipTop CUISINE (RVS)

Vier stekkerplugdoos (4x 230v). Met vaste aansluitkabel van 2,5 meter

Stekkerdoos behuizing is gemaakt van geborstelt roest vrij staal met een rubbere lip (zwart).

Voor aanrechten tot 40mm dik.

is toch echt voor in de keuken, of jij moet werken aan een aanrecht?
maar goed doet er verder niet toe, vind de ander "oplossingen" niet mooi in een keuken.
vandaar deze keuze.
 
Roep maar raak?

* Staat je "spa" het hele jaar aan? Zo ja, hoeveel onderhoud heb je er aan?
* Hoe heb je het met de voeding er naar toe opgelost? 1 groep, schakelt je verwarmings element uit tijdens hydrojets aan of 2 groepen en kan alles parallel draaien of kracht kracht stoom?
* Wat zijn je ervaringen met de tijd die het nodig heeft om op te warmen, want mag aan nemen dat je hem niet constant en altijd op 38 graden hebt staan vanwege energie gebruik?
* Met welke shops heb je ervaring? Want lees dat er nog al aardig wat verschil zit tussen de kwaliteit overal.
 


Ten eerste is het heel erg van belang dat je het hebt over een echte amerikaan/canadees spa of chinese import! Koop nooit maar dan ook nooit een chinese import spa!

Paar antwoorden over gemiddeld gebruik:
* Staat je "spa" het hele jaar aan? Zo ja, hoeveel onderhoud heb je er aan?
Beste is je spa het hele jaar aanlaten als je elke week je spa gebruikt. Zet je de spa namelijk op de vorst stand en je wilt er in moet deze weer volledig opwarmen wat erg veel stroom kost. Als je de spa een maand of langer niet gebruikt raad ik aan deze wel op de vorst stand te zetten (deze stand is standaard bij goede besturingsystemen zoals bijv: Balboa)
* Hoe heb je het met de voeding er naar toe opgelost? 1 groep, schakelt je verwarmings element uit tijdens hydrojets aan of 2 groepen en kan alles parallel draaien of kracht kracht stoom?
Dit hangt van het verbruik en type spa af(sterkte heater, aantal pompen, etc). Een gemiddelde spa van 215x215(4-6persoons) heeft standaard al een 3kw heater waarbij je dus nooit genoeg hebt aan 1 groep, mits de heater afslaat bij het aanzetten van de pompen (raad ik niet aan want het water raakt snel afgekoeld)
Als je de mogelijkheid hebt tot aansluiten van krachtstroom raad ik dit ten alle tijden aan, alles draait gewoon mooier hierop (2x220kan ook)

* Wat zijn je ervaringen met de tijd die het nodig heeft om op te warmen, want mag aan nemen dat je hem niet constant en altijd op 38 graden hebt staan vanwege energie gebruik?
Bij een gemiddelde spa van ongeveer 1500liter water met een 3kw heater houd ongeveer rekening met 1 graad per 30-45minuten(met cover erop). In de zomer gaat dit uiteraard sneller als in de winter. Ik laat de spa(s) altijd op 38 graden staan zoals beschreven bij punt 1, omdat ik er meerdere keren per week inzit. Mijn spa verbruikt gemiddeld bij intensief gebruik maar 1-2euro per dag (een chinese snel 5-6 euro)
* Met welke shops heb je ervaring? Want lees dat er nog al aardig wat verschil zit tussen de kwaliteit overal.
Ik denk niet dat ik hier eigen reclame mag maken dus deze vraag kan je me het beste even via pm stellen. Ik verkoop zelf namelijk al een aantal jaren spa's (nu enkel nog amerikaanse) Omdat ik heeeel veel slechte ervaring met chinese rommel heb. Wat ik je wel vast kan vertellen is: Staar je niet blind op aanbieders die zeggen dat ze amerikaanse onderdelen gebruiken en beweren dat het amerikaanse spas zijn. 99% wordt gemaakt in china en verbruikt 3x zoveel stroom. Enkele voorbeelden hiervan: sunspa, bubbelkoning, etc. Wil je een keer echt goed advies en wellicht een spa, kom gerust een keer bij me langs!

Hopend je hiermee wat meer duidelijkheid te hebben verschaft

 
Last edited:
Status
Not open for further replies.