This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat iedereen in z'n waarde

Status
Not open for further replies.

RSstalker

Blata racer...
Ik erger me af en toe kapot aan mensen die hier anderen af lopen te kraken.
Het is een forum en laten we het aub gezellig houden.

Er zijn voldoende topics waar mensen iets van zichzelf kunnen laten zien, heb daar ook een beetje respect voor, de één heeft tenslotte minder geld dan de ander dus kraak diegene niet af omdat hij/zij iets heeft gekocht zonder merkje of van een goedkoper merk, als diegene daar blij mee is laat het dan zo, en zeg hooguit of je het mooi of niet mooi vindt dan zo'n rare opmerking erover te maken.

hoop dat mensen zich hier een beetje in kunnen vinden, zo niet, kan je hier ff je punt kwijt!
 
Use&Abuse?
Wat een sentimenteel bla topic zeg...
Als je niet tegen kritiek kunt moet je niks posten op een forum

dit is dus precies wat ik bedoel... ik kan tuurlijk tegen kritiek, maar het gaat hier niet om mij, maar ik zie andere mensen die zich constant moeten verdedigen omdat ze van alle kanten worden aangevallen door alles en iedereen
 
Ik snap je helemaal.
Maar als het gekk op elkaar strenger wordt gecontroleerd blijft er niks meer van GC over. Er zitten hier volgens mij echt mensen tussen die hier enkel zitten om anderen aan te vallen en de rest te irriteren.
Mja.. doe je niks aan.
 

dat soort mensen gewoon geen toegang meer geven, dan blijft het ook leuk
 
Tja zo gaat het al 1,5 jaar met dit forum, ben bang dat er niets aan verandert kan worden.

zoals hier boven al wordt verteld, je moet je ook niet van alles wat aantrekken.
 
dat moeten ze ook niet doen, op elk forum gaat het er zo aan toe .... behalve op bijvoorbeeld old-time forums waar de leeftijd hoog genoeg ligt voor de uitspraken die hier af en toe voor bij komen.
 
probeer gewoon een beetje op te komen voor die mensen die worden aangevallen, en ik weet dat er op internet heel veel domme uitspraken en rotzooi te vinden is, maar moet je iedereen dan maar z'n gang laten gaan zodat het nog erger wordt? dan haken de serieuze mensen misschien ook wel een keertje af. Maar ja, wie ben ik om daar iets aan te veranderen?
 
1.5 jaar? het gaat ALTIJD zo in een sociale omgeving en in de maatschappij. Waar verschillende mensen zijn, zijn verschillende meningen en is er een sociale rangorde.

En als je iets post in uiterlijk vertoon vraag je om mensen hun mening. En dan krijg je die dus ook. Daar kan je blij mee zijn als het positief is, of beledigd zijn als ze dat niet zijn, maar het blijft hun mening.

ik vind dit een beetje lijken op die JP Balkenende uitspraak:
"laten we allemaal lief zijn voor elkaar"
 
Doe is lief :*

Waar ik me echt helemaal dood aan erger is dat mensen niet normaal kunnen typen. Dat iemand iemand anders afzeikt boeid me niet, zolang het maar niet TE offtopic gaat.
 
Denk dat we met dit topic niet veel kunnen bereiken. Ik snap je punt wel hoor TS. Het GC gedeelte is gewoon iets anders dan de rest van het forum. Er zitten hier ook wat andere users over het algemeen. Mocht er echt iets uit de hand lopen kan het altijd worden gemeld in he U&A gedeelte...

Ik closed deze nu dus ook.
 
Status
Not open for further replies.