Originally posted by sr-johan
blabla
Metra Kit Pro Race cilinder TNT Carbon look stuur
Metra Kit Pro Race uitlaat Braking voorremklauw + Grote remschijf
Metra Kit Pro Race Krukas Zwevende achterremschijf
Metra Kit Pro Race Krukaslagers
Metra Kit Pro Race Koppelingsplaten
Metra Kit Pro Race Versnellingsbak
Metra Kit Vlakschuif Carburateur 28mm
Metra Kit Spruitstuk
KRD Binnenrotorontsteking Digitaal
zij doen wel degelijk aan inovatie.
dat staat beter bij het lijstje van onderdelenOriginally posted by $aint
Heeft weinig met innovatie te maken, gewoon een meuk MK onderdelen erop gooien en goed afstellen en je bereikt hetzelfde.
(komop zeg Mk krukaslagers|( )
Originally posted by sr-johan
dat is niet helemaal waar. jos zij tegen mij dat cilinder tuning helemaal geen nut heeft als je geen combinaties gaat zoeken. hij wil je brom wel tunen maar dan al the way. een echte tuner heeft/kan maar een paar brommers in bezit hebben om hem perfect te krijgen. hij zei ook dat cilinder tuning elke noob kan, maar de complete brom tunen heel wat anders is dan de cil tunen.
Dit komt absoluut uit zijn mond wat je nu zegt. Tis ook waar, maar ze willen alleen tunen voor bekenden en niet voor de doorsnee Kymcogek
Originally posted by $aint
Heeft weinig met innovatie te maken, gewoon een meuk MK onderdelen erop gooien en goed afstellen en je bereikt hetzelfde.
(komop zeg Mk krukaslagers|( )
Originally posted by Joor
Dan heeft iemand iets goed gedaan. Ik ben nergens trots op, want ik heb het werk niet gedaan. Maar 20pk met een standaard evo op Minarelli is gewoon een uitzondering...
Originally posted by sr-johan
hier zit een mhr cross cil van een mina horz icm met eigen aangepaste pr pijp. niemand weet de excate pks. rond de 18, 19 pk. maar hij loopt wel lekker door.
Originally posted by Razma
die 20pk met std evo was idd zeer netjes.. maar dan ook verder bagger grafiek. Als je die wel netjes krijgt zal je ook weer aan het 'normale' vermogen van een std evo zitten..
dus zitten we weer terug bij het tuningverhaal
Heeft weinig met innovatie te maken, gewoon een meuk MK onderdelen erop gooien en goed afstellen en je bereikt hetzelfde.
Dit komt absoluut uit zijn mond wat je nu zegt. Tis ook waar, maar ze willen alleen tunen voor bekenden en niet voor de doorsnee Kymcogek
Originally posted by Bart Nrg Mc2
En het zal ook echt geen EvoV-cilindertje geweest zijn, maar de VI...
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Vind dat je best innovatief bezig bent als je een scootercilinder [met een mini-powerband] op een schakel schroeft
Originally posted by sr-johan
hij was de eerste die het op een schakel deed, anders was er nog geen schakel met pr eronder. dus vind dat wel innovatie.
Originally posted by JohnB
Iets wat ik me afvraag qua tuning is , waarom wordt er nauwlijks naar de verbrandingskamer gekeken?
Lijkt mij dat deze ook wel degelijk invloed heeft o pde vermogens/koppel kromme.
Originally posted by Bart
Verder vind ik dat je gewoon contact moet hebben met de tuner en moet vragen wat hij verrand, waarom en wat de prestaties worden. Geen volledig antwoord zou bij mij een andere tuner zijn, ook al stond hij zo bekend.
Originally posted by sr-johan
mag je de versnellingsbak niet veranderen in de 70cc klasse? hij heeft ook in die mh furia een mk pr bak zitten dat zou dan ook niet mogen.