RS Koopmans Tuning

Originally posted by Twanneke
Nee meer vermogenverlies. Maar liever een wat bredere band dan zo´n orginele fietsband die standaard op de Rs zit.

je brommer rijdt nu zwaar Kut door die achterband

beter gewoon ori maten en ori band (pirelli mt75) behouden...

er bestaat geen betere band dan die pirelli
 
Originally posted by Twanneke
Maar die hebo schijnt toch nie zo super te zijn lijkt me.


leeghoofd of wat??

"schijnt" en "lijkt me" kan niet :)

"schijnt" is als meerdere mensen dat "denken" of "zeggen"

en omdat jij het alleen denk is het een nutteloze uitspraak:)
 
Als die Hebo dus met spijl is is het dus wel interesant, is het dan de enigste 70cc voor RS met spijl?
En tja, Hebo blijft eerder problemen hebben met de wand..
Misschien niet zo'n groot probleem als bij constant 14k draaiende scoots maar dat is dus nog maar de vraag..
Dit project roelt iig wel aangezien er eindelijk eens flink word geinvesteerd in een schakel.
Maar dat moet dus straks ver over de 18pk gaan lijkt me (20mm tillotson, binnenrotor en pijp laten lassen @ standaard bidalot 50 = tegen de 16pk zelfs een meeting die daar boven kwam, 17 ofzo!).
Ga je ook de waterpomp nog apart monteren op de accu of iets dergelijks?
Of zit er geen accu meer in :D
 
Waterpomp laat ik standaard, oliepomp haal ik er wel uit.
Ik ga eerst kijken wat er met de Malossi cilinder kan, later misschien iets anders.
En ja, ik heb nog een accu erin voor de startmotor, maar die gaat er uit, aangezien de starterkrans op het vliegwiel zit en die is weg met de HPI...dat wordt dus aanduwen.
 
Originally posted by symen
maar heeft die wel goeie spoelpoorten (hoogte en grote)??

kanalen en uitlaat poort neem je natuurlijk zelf onder handen :)

Ik moet de eerste airsal met goede spoelpoorten nog zien, dus van die dingen die er niet met een bijtel ingeramt zijn :# .
 
Back
Top