Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 17 August 2002 #23 Leuk ramey, cash voor 19mm ligt bij je nwe ketting trouwens Leuk rs natturlijk. alleen voor mij niets nieuw meer... Tinne.. See u @ fred`s
Leuk ramey, cash voor 19mm ligt bij je nwe ketting trouwens Leuk rs natturlijk. alleen voor mij niets nieuw meer... Tinne.. See u @ fred`s
Joor Craneburgt 17 August 2002 #24 Originally posted by Twanneke Dat tunen van je cilinder is allemaal heel leuk alleen........ ... Nu koop ik weer een Mhr Replica maar dan ongetuned. Deze blijven echt veel langer goed en willen ook wel vooruit, Twan. Click to expand... . Bullshit.
Originally posted by Twanneke Dat tunen van je cilinder is allemaal heel leuk alleen........ ... Nu koop ik weer een Mhr Replica maar dan ongetuned. Deze blijven echt veel langer goed en willen ook wel vooruit, Twan. Click to expand... . Bullshit.
RMY Piledriver bonus! 17 August 2002 #25 Originally posted by DvD leuk speelgoed, zal vast wel leuk mee te knallen zijn. Click to expand... Ik denk dat we tegen die tijd maar eens moesten sprinten met de RS'en..:# Niet dat ik kans zal hebben...
Originally posted by DvD leuk speelgoed, zal vast wel leuk mee te knallen zijn. Click to expand... Ik denk dat we tegen die tijd maar eens moesten sprinten met de RS'en..:# Niet dat ik kans zal hebben...
dani the RPM-squad 17 August 2002 #26 Originally posted by MHRamey Ik denk dat we tegen die tijd maar eens moesten sprinten met de RS'en..:# Niet dat ik kans zal hebben... Click to expand... Nu wel hor, koppelingsplaten naar de klote... maar hierna toch sparen voor een R6.
Originally posted by MHRamey Ik denk dat we tegen die tijd maar eens moesten sprinten met de RS'en..:# Niet dat ik kans zal hebben... Click to expand... Nu wel hor, koppelingsplaten naar de klote... maar hierna toch sparen voor een R6.
S SNap Well-Known Member 17 August 2002 #27 Originally posted by MHRamey Ik heb de standaard teller kunnen vergelijken met de AIM en een Sigma BC800. Std teller: 120 sigma : 114 Std teller: 75 AIM : 75 std teller: 12000 toeren AIM : 11300 toeren Click to expand... En welke denk je dat klopt, de aim of de sigma?
Originally posted by MHRamey Ik heb de standaard teller kunnen vergelijken met de AIM en een Sigma BC800. Std teller: 120 sigma : 114 Std teller: 75 AIM : 75 std teller: 12000 toeren AIM : 11300 toeren Click to expand... En welke denk je dat klopt, de aim of de sigma?
Jeroen Bang Bang 18 August 2002 #28 Originally posted by SNap En welke denk je dat klopt, de aim of de sigma? Click to expand... aangezien we over een AIM van heel veel doekoes praten zet ik liever me geld daarop. Een sigma blijft een fietsteller
Originally posted by SNap En welke denk je dat klopt, de aim of de sigma? Click to expand... aangezien we over een AIM van heel veel doekoes praten zet ik liever me geld daarop. Een sigma blijft een fietsteller
RMY Piledriver bonus! 18 August 2002 #30 Originally posted by JeroenRs50 aangezien we over een AIM van heel veel doekoes praten zet ik liever me geld daarop. Een sigma blijft een fietsteller Click to expand... Nou, ze kunnen over de 300 km/u, dus dat weet ik zo net nog niet.
Originally posted by JeroenRs50 aangezien we over een AIM van heel veel doekoes praten zet ik liever me geld daarop. Een sigma blijft een fietsteller Click to expand... Nou, ze kunnen over de 300 km/u, dus dat weet ik zo net nog niet.
Twanneke Well-Known Member 18 August 2002 #31 Gesmeerd 1 op 30 en bougie koffiebruin dus niks verkeerd afstellen. Alleen bougie BRES 9 misschien dat dat het probleem is.
Gesmeerd 1 op 30 en bougie koffiebruin dus niks verkeerd afstellen. Alleen bougie BRES 9 misschien dat dat het probleem is.
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 18 August 2002 #32 Kan weleens te warm zijn kerel Probeer eens een NGK B10 EG of EGV, of een Denso W34 ESZU...
Ufo “the List” member. (IS-tuning) 19 August 2002 #37 idd, no chaance dat het aan het tunen ligt. Eerder bougie. te krappe squish verhoogd ook nog de kans op dit soort taferelen btw... Originally posted by Bart Nrg Mc2 Kan weleens te warm zijn kerel Probeer eens een NGK B10 EG of EGV, of een Denso W34 ESZU... Click to expand...
idd, no chaance dat het aan het tunen ligt. Eerder bougie. te krappe squish verhoogd ook nog de kans op dit soort taferelen btw... Originally posted by Bart Nrg Mc2 Kan weleens te warm zijn kerel Probeer eens een NGK B10 EG of EGV, of een Denso W34 ESZU... Click to expand...
Mol Moraalridder 20 August 2002 #38 Ziet er leuk uit Ramey, ik had deze foto's niet allemaal gezien nog. Verder zou ik idd de cilinder niet gaan tunen. Straks gaat het fout
Ziet er leuk uit Ramey, ik had deze foto's niet allemaal gezien nog. Verder zou ik idd de cilinder niet gaan tunen. Straks gaat het fout
RMY Piledriver bonus! 20 August 2002 #40 Ik begin de Hebo cilinder steeds interessanter te vinden. -aluminium -losse verbrandingskamer -1 zuigerveer Ik zal er maar eens research naar doen.
Ik begin de Hebo cilinder steeds interessanter te vinden. -aluminium -losse verbrandingskamer -1 zuigerveer Ik zal er maar eens research naar doen.