RS Koopmans Tuning

Originally posted by MHRamey
Ik begin de Hebo cilinder steeds interessanter te vinden.

heboalurs.jpg


-aluminium
-losse verbrandingskamer
-1 zuigerveer

Ik zal er maar eens research naar doen.

Wow, ziet er geil uit Ramey :)

Maar, eerst maar eens de HPI en de DPR afwachten?? Of zijn die al betaald??
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ook vlinderpoort, Ramey? Dus gewoon een NG voor RS :)

Voordeel t.o.v. van MHR-R zou dus behoorlijk zijn...

Dat weet ik dus niet, ik heb alleen deze foto gezien.
 
Originally posted by -=MOL=-


Wow, ziet er geil uit Ramey :)

Maar, eerst maar eens de HPI en de DPR afwachten?? Of zijn die al betaald??

Nee nog niet, maar ik weet helemaal niet hoelang dat gaat duren. HPI moet uit Belgie komen, en de DPR moest 'even geassembleerd' worden.
 
Die Hebo bedoelde ik ja
Is deze sneller dan MHR Replica anders ga ik deze eens proberen.
Ziet er wel snel uit,
Maar welke poorten heeft deze cilinder, Vlinderpoort of wat?
 
Originally posted by MHRamey
Ik begin de Hebo cilinder steeds interessanter te vinden.

heboalurs.jpg


-aluminium
-losse verbrandingskamer
-1 zuigerveer

Ik zal er maar eens research naar doen.



Lijkt me een vrij brute cilinder.
Denk dat ik deze maar eens aanschaf.
Maar is dit nou de Manston Replica of niet??
 
Originally posted by MHRamey


Nee nog niet, maar ik weet helemaal niet hoelang dat gaat duren. HPI moet uit Belgie komen, en de DPR moest 'even geassembleerd' worden.


Ik denk dat de Belg het rustig doet,

en je RS Dpr af is maar dat het maken van mijn
Tailpipe zo lang gaat duren :p



Tinne..
(dus ook jij heb strax een MHR replica
voor RS te koop net als `twanneke`)
 
Die hebo is met vlinderpoort als ik me niet vergis... heeft hebo meerdere cilinders dan voor een rs ?!?! Want ik weet iig zeker dat hebo een cilinder had voor een rs met een vlinderpoort en losse binnenkop...
 
De naam is verschillend:p Er is ook bij hebo cilinders onduidelijkheid over de naam.. (mede door schrootparts).. Zelfde verhaal bij de malossi mhr team speed cilinder:D
 
Dat Manston Replica een foute benaming is... En waarom?

1. De "echte" Manston [met bronzen/koperen verbrandingskamer] is eigenlijk ook een Replica...
2. De "echte" Manston staat in de Hebo-catalogus aangeduid met de toevoeging MR [Manston Racing? Manston Replica?]
3. Hebo heeft over de Alu NG [Next Generation] nooit over het woord Manston Replica gerept...

Vandaar; Manston & Alu NG...
 
Misschien ga ik maar weer eens een nieuwe zuiger kopen voor mijn getunde MHR Replica. Opzich bevalt deze cilinder me wel en ik weet al dat tie snel is,
Zeker nu die getuned is, alleen ik wil niet voor de 3e keer een gat in mijn zuiger daarom wilde ik eigenlijk eens wat anders.
Maar die hebo schijnt toch nie zo super te zijn lijkt me.

Maarja dat is mijn mening...

Suggesties zodat ik zeker geen gat in mij zuiger krijg?
 
Ik zal binnenkort trouwens eens wat foto´s over mijn brommer en onderdelen plaatsen zoals die Jolly en Krukas en Cilinder.
Plus ook nog wat zuigers met gaten erin!!!!!
 
Mensen ik heb maar weer eens een nieuwe zuiger gekocht voor mijn Appie Rs en een andere Bougie.....
De NGK 9 EGV (geloof ik).
Nu heb ik inderdaad nog geen problemen en mijn tempratuurmeter blijft lager staan dan eerst.
De dealer zei dat het ook nog eens 5% vermogen scheelde.

Dus nu is mijn Rs af als ie dit volhoudt.

Ik zal foto´s op internet zetten binnenkort en een uitdraai van de testbank waar ik heb zeker binnenkort op ga zetten.

Dus nu even nog mijn setup.

Malossi Mhr Replica Tuned
Jolly Moto Sp70
19,5 mm Dellorto
Koppeling aangepast
Begrenzer uit het menbraan verwijdert
regina ketting orgineel tandwiel achter en 13 tans voor.
Racekrukas 12 Pens Doppler
C3 lagers
Oliepomp verwijderd
orginele Demper
sproeier 98
Bougie Ngk EGV
21mm spruitstuk
Bredere Achterband.

Iemand enig idee hoeveel Pk dit moet opleveren?
 
Back
Top