Ik zou niet weten waarom de FST spoeling in dat opzicht een probleem zal geven bij 125 cc cilinders...
Enige lastige is dat je bij multi cilinders wel erg veel uitlaten krijgt.
Laten we hopen voor Luc, dat over 20 jaar de motogp & f1 met dit type motor rijd..
Naja... niemand kan de toekomst zien, en tot die tijd is Luc de enige die dit voor elkaar gebokst heeft... Heel netjes & vet!
Waarom zou luc er financieel van kunnen genieten, er zit geen patent op.
en als je er patent op wil hebben moet je eens kijken wat dat kost , laat staan wereldwijd patent...
en tegenwoordig word je alleen maar rijk door mensen te bedonderen , voor de gek te houden of je wint de loterij oid.
ik mag btw niet hopen dat een systeem als deze pas na 20 jaar in gang komt , dan zijn 2takten allang niet meer in de GP te vinden
zal me niks verbazen als er al een lopend blokje ergens zwerft bij een GP team (of eerder een fabriek) , die mensen hebben ook oren en ogen , en krijgen dit vast wel mee
Helaas geen FST in Jubbega. Er was door andere verplichtingen onvoldoende tijd om het geheel op orde te krijgen.
Ik had wel de 90cc eronder kunnen hangen, want die was er wel klaar voor, maar ik heb van Jubbega geen reactie ontvangen op mijn inschrijving.
Kennelijk was ik te laat.
Volgende kans wordt dan wellicht Damwoude.
Groeten,
Luc