koopmans is kut

Status
Not open for further replies.
ja hoi ik ben hier nieuw en ik ben een nitro met aerox kappen met een w poot van polini en een leo zx en een 21. nouik wou harder en toen stuurde ik hem op naar me neef in die nederland woont want die weet veel van scooters. toen ging hij hem naar koopmans brengen die ging tunen enzo en uitvijlen en honen. toen kreeg ik hem terug en toen ging me vader em erop zetten
eerst gingie vet hard toen maar daarna wassie opeens stuk
ik ging hem eraf halen en toen was de cilinder kapot want er zaten stukken uit, daarom wil ik zeggen dat koopmans kut is want die was de tuner enzo en die verneukt al les
 
Advertisement - register to remove this

slaat nergens op...koopmans levert meestal wel goed werk..en als er iets is..moet je gewoont terug gaan
 
Ik denk dat je het probleem bij je vader moet gaan zoeken ofzo.. of die vriend van jou heeft zelf met die cilinder lopen hannessen..
 
je zal dat ding wel niet goed warm hebben laten lopen! en tja als je dan volgas gaat blazen dan naai je em vast! nerd!
 
Goed lekker flamen is altijd leuk :)

Jij achtelijke tering debiel, rot op naar het eiland waar je vandaan komt en val ons niet lastig met je stomme commentaar.
 
nee me neef weet ales hij heeft alles evo met een technigas en 17.5 hij blaast jou poep man. maar die koopmans is een oplichter enzo dat iedereen dat ff weet
 
lol evo met technigas en 17,5!! VEEEEEEEET!!!
jij bent echt de grootste nerd die ik ooit in me leven ben tegen gekomen.. koop een snorfiets ofzo!
 
Die gast loopt gewoon te fucken. Van dat verhaal klopt geen ene aars, profiel staat als belg geregged maar er zit totaal geen stukkie "typische belgisch" in :|
 
ik woon pas net in belgie eerst in eindhoven. maar me neef ze aerox die rijd jullie er echt wel uit. die heeft autowielies, en hij is aan sparen voor een nija twinner
 
Originally posted by avril lasagne
nee me neef weet ales hij heeft alles evo met een technigas en 17.5 hij blaast jou poep man. maar die koopmans is een oplichter enzo dat iedereen dat ff weet

da's wel gaaf man, dat jou neef alles weet, dan weet hij zeker ook wel dat hij jou cilinder beter niet had kunnen laten tunen omdat jij een aarz bent die nog niet eens een cilinder kan monteren en afstellen! :D
 
Originally posted by avril lasagne
ik woon pas net in belgie eerst in eindhoven. maar me neef ze aerox die rijd jullie er echt wel uit. die heeft autowielies, en hij is aan sparen voor een nija twinner

auto-wheelies...dat heeft me oma met der snorfiets...als ze vergenoeg naar achter zit
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top