RS Koopmans Tuning

:'( dat wordt dus haakse frees werk...

was er eigenlijk ook al bang voor, kheb ook een 98cc airsal voor mbx, enigste reden waarom ie nog hier ligt omdat ie (als enige) vlinderpoort, alu, en 98cc is (b 55mm, s41,4mm)
maar die spoelpoorten zijn om te huilen:'(
 
Originally posted by JeroenRs50


je brommer rijdt nu zwaar Kut door die achterband

beter gewoon ori maten en ori band (pirelli mt75) behouden...

er bestaat geen betere band dan die pirelli

Af en toe lul jij ook maar raak he?
 
Originally posted by GileraGSM
Wat is nu het voordeel dan van een losse verbrandings kamer?.

Geen voordeel. Maar:

1. Het is moeilijk een kop te maken met koelwater boven de verbrandingsruimte die niet uit twee delen bestaat.

2. Je kunt de verbrandingskamer los bestellen, soms zelfs blind en gaan edit-en..

3. Wist ik net nog, maar ben ik nu vergeten... :s
 
Originally posted by Joor


Af en toe lul jij ook maar raak he?

onderbouwing:

ik had eerst een brede achterband op me rs. Dit kwam de rijeigenschappen van de brommer absoluut niet te goede. Daarna ben ik weer geswitched naar pirelli mt75. Gewoon een hele goede band.

BTW Joor: noem jij dan maar wat banden op die beter zijn voor een rs..
 
Back
Top