Koopmans vs. XSH

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Kenan
marbossi, heb ik et tegen jou alleen ofzo ?!
ik snap zelfs niet eens waarom je op al mijn punten reageert :?

Verder zeg ik niet dat je niet in prijzen mag vergelijken, als je goed leest zeg ik zelfs dat je het moet overwegen in je keuze !!
Daarnaast mogen ze er ook heus op verdienen, anders zou niemand zich ermee bezighouden op commercieel vlak.
Zoals dat Twins zich niet bezighoudt met Peugeot, zal wel niet rendabel genoeg zijn ofzo..
ik spreek voor de groep;) en ik reageer op al jou punten omdat ik op bijna allemaal een ongezouten mening heb.:) Mag dat vandaag de dag niet meer?
 
Mja zet dan op de site dat ze alleen pia en mina doen dat scheeld zeker een x aantal mailtjes :)

Wat ik ook ff tussen door zat te denken, twins heeft wel 21pk gehaald en koopmans niet mja als je alleen maar met pia en mina bezig ben vind ik dat niet zo gek.
En dat de jager ook 21pk had gehaald dat was gewoon geluk ;)
 
Originally posted by Meneer Eric
Beetje jammer van Twins dat ze anderen geen hoog vermogen gunnen. Is er iemand met een Twinstuned cilinder die ooit hoger dan 18pk heeft gescoord behalve de Twinners zelf?

Jazeker.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Dat is een verschil tussen jou en mij... Jij houdt je bezig met tuning, ik niet... Bij Twins is mij niet exact verteld wat er aan de cilinder is veranderd, alleen dat hij wel "iets leuks" zou maken... Ik heb volledig vertrouwen in hem, ben een vrij goede klant van hem [ook al zeg ik het zelf]... Jij zou zelf nog ff een gradenschijf op je krukas knallen, en ff poortmapjes vergelijken :)

Als ik m'n cilinders naar een voor mij onbekende tuner zou brengen, zou ik ook veel argwanender zijn hoor... Het is niet dat ik niet kritisch ben...

Toch Bart, vind ik dit vreemd om uit jouw 'mond' te horen. Ik begrijp heel goed dat je Twins volledig vertrouwt, ze zullen je heus niet oplichten en jou al helemaal niet. Toch zou ik alleen al uit nieuwsgierigheid willen weten wat er precies aan mijn cilinder 'getuned' is. Dit lijkt me voor Bart de feitenman ;) al helemaal ondragelijk om mee te leven, je weet niet precies wat er met het hart van je scooter gebeurd is...


Wat ik dus eigenlijk probeer te zeggen is dat je altijd kritisch en objectief zou moeten zijn wat er gebeurt met materiaal dat je aan een ander uitbesteedt, en niet alleen op de naam moet vertrouwen. Leuke discussie!

edit typo /edit
 
Last edited:
Originally posted by Meneer Eric
Beetje jammer van Twins dat ze anderen geen hoog vermogen gunnen. Is er iemand met een Twinstuned cilinder die ooit hoger dan 18pk heeft gescoord behalve de Twinners zelf?

Rustig maar...Wie weet is dat wel de kracht van de evo, weinig veranderen...

Ik ben wel weer eens van plan, beter te gaan afstellen..misschien word het dan wel een dikke 19pk?? je weet het nooit.

Ik ga er pas mee naar twins, als ik alles goed afgesteld etc heb..., dan heb ik pas recht van klagen..nu nog niet.
 
Originally posted by x8r super sport
Mja zet dan op de site dat ze alleen pia en mina doen dat scheeld zeker een x aantal mailtjes :)

Wat ik ook ff tussen door zat te denken, twins heeft wel 21pk gehaald en koopmans niet mja als je alleen maar met pia en mina bezig ben vind ik dat niet zo gek.
En dat de jager ook 21pk had gehaald dat was gewoon geluk ;)
Twins heeft de score al vaker neergezet.
Koopmans zeg ik niks over behalve dat het wel goedkomt ;)
En de jager mazzel?? Heb je die grafiek van 22,4pk weleens gezien. Krab nog maar 3x achter je oren voordat je dat zegt. Ding komt aan op lely, ze doen er niks aan pleuren em op de bank voor 2 runs en het ding gaat compleet los.
Iets meer respect voor de mensen die wel degelijk een hoop kennis en ervaring hebben zou gepast zijn.

Originally posted by Sander
Ik ga er pas mee naar twins, als ik alles goed afgesteld etc heb..., dan heb ik pas recht van klagen..nu nog niet.
Waarom klaag je dan zoveel?
 
De Jager had nog verder kunnen knallen, ze hadden naar mijn gevoel heus wel die 23pk grens gehaald..
Ik snap niet waarom ze stopten ?
Verder heb ik erg veel respect voor die gasten..
Ze hadden hun zaakjes netjes in orde dus kom niet aan met geluk :|
 
Volgens de verhalen die ik hoorde was er ooit vertanding in de soep gelopen maar had dat niks met lely te maken.
Verder heb ik gehoord dat ze geen waterpomp gebruiken (lijkt me een goede reden om na elke sprint terug te lopen) en dat ze dus daarom maar 2 runs hebben gemaakt. Ivm de temperatuur. En aangezien ik er ook geen toeren/temp meter op heb zien zitten kan ik dat wel begrijpen.
Het ding knalt dat is voor iedereen toch duidelijk. Of ze ook de 23pk grens zouden halen vind ik wel erg hoog gegrepen. Ze hadden vast wel een andere grafiek hier laten zien dan die met 22,4pk als ze die hadden.
Maar genoeg offtopic geluld. Is er nog iemand die wat bij wil dragen aan de discussie XSH vs. Koopmans?
 
Originally posted by Mol
Volgens de verhalen die ik hoorde was er ooit vertanding in de soep gelopen maar had dat niks met lely te maken.
Verder heb ik gehoord dat ze geen waterpomp gebruiken (lijkt me een goede reden om na elke sprint terug te lopen) en dat ze dus daarom maar 2 runs hebben gemaakt. Ivm de temperatuur. En aangezien ik er ook geen toeren/temp meter op heb zien zitten kan ik dat wel begrijpen.
Het ding knalt dat is voor iedereen toch duidelijk. Of ze ook de 23pk grens zouden halen vind ik wel erg hoog gegrepen. Ze hadden vast wel een andere grafiek hier laten zien dan die met 22,4pk als ze die hadden.
Maar genoeg offtopic geluld. Is er nog iemand die wat bij wil dragen aan de discussie XSH vs. Koopmans?

nog niet genoeg offtopic geluld.
vertanding liep niet lekker, run was ook erg kort, ik geloof dat de koppelgrafiek ook nog doorliep, maar gas was al dichtgedaan.
het spatbord liep ook aan, en een paar tienden heb je zo te pakken.
 
Originally posted by Kenan
De Jager had nog verder kunnen knallen, ze hadden naar mijn gevoel heus wel die 23pk grens gehaald..
Ik snap niet waarom ze stopten ?
Verder heb ik erg veel respect voor die gasten..
Ze hadden hun zaakjes netjes in orde dus kom niet aan met geluk :|

Oja joh, goed dat jij dat allemaal weet.
Heb jij die scooter klaargemaakt?
Er zal vast wel een reden zijn dat ze stopten.
Speculeren hebben we allemaal niks aan, een behaald vermogen is een behaald vermogen punt.
Voorderest snap ik niet waarom ze em dan niet die paar tienden hebben doorgetrokken maargoed, zullen wel belangrijkere factoren meespelen.
 
Originally posted by David
Oja joh, goed dat jij dat allemaal weet.
Heb jij die scooter klaargemaakt?
Er zal vast wel een reden zijn dat ze stopten.
Speculeren hebben we allemaal niks aan, een behaald vermogen is een behaald vermogen punt.
Voorderest snap ik niet waarom ze em dan niet die paar tienden hebben doorgetrokken maargoed, zullen wel belangrijkere factoren meespelen.

Zonder waterpomp is het snel gebeurd...
 
Originally posted by Mol
Ik kan me hier bij aansluiten. @ koopmans komen er ook bergen mail binnen. Ik heb 1x een hele tijd mail zitten beantwoorden voor Fred, maar er komt gewoon geen einde aan.
Dat Twins geen peugeot of honda doet is zijn goed recht. Misschien heeft hij er geen zin in, misschien heeft hij er geen vertrouwen in, misschien geen tijd, wie zal het zeggen. Hij heeft er vast zijn redenen voor.

En jullie zitten ook nog in de Randstad... Het aantal sjako's dat op jullie afkomt, is het kwadraat van wat bij Twins binnenwandelt... Anthony is allang blij dat hij in een dorpje zit, als hij verderop in Eindhoven zat, kwam er veel meer "minder gewaardeerd volk [vul zelf maar in]" binnen... De mensen die nu in de zaak komen, moeten wat verder reizen, en zijn vaak wat relaxter... Bij jullie in de omgeving moet je echt out gaan van een groot stuk van de klantenkring x|

En volgens mij heeft Anthony z'n handen vol aan Piaggio & Minarelli :)
 
Originally posted by Meneer Eric
Beetje jammer van Twins dat ze anderen geen hoog vermogen gunnen. Is er iemand met een Twinstuned cilinder die ooit hoger dan 18pk heeft gescoord behalve de Twinners zelf?

Ik, Ton Bos, mensen uit Tilburg denk ik [ken geen namen], en een aantal boeren uit de omgeving Gerwen :)
 
Heb je gelijk in, verder vind ik het wel erg raar als Mol er geen temp meter op heeft zien zitten / ze geen temp meter hebben. Zeker zonder waterpomp is dat dansen met de duivel.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top