Wat een kortzichtigheid hier zeg.
Omdat men ervaring heeft , moet ie eenhoog bedag vragen?
En hij moet zn apparatuur er van bekostigen?
Sorry maar dat is 1eklas BS. Voor een dik jaar terug had (bijna) nog niemand gehoord van Koopmans tuned cils.
Maar de apparatuur was echt wel al aanwezig. En de ervaring ook.
Dus hoeft dit NIET bekostigd te worden. T probleem/voordeel (ligt aan wie zn standpunt) is gewoon de "domheid en kortzichtigheid" van de gemiddelde scooter hobbiest.
En dan komt het economische spelletje in beeld.
Om even een voorbeeld te noemen:
Joor komt al geruime tijd bij Koopmans , Heeft zn scooter daar/mbv afgesteld en laten tunen. En scoort bruut.
En de kortzichtige forumlezer (niet iedereen natuurlijk) wil dat ook en neemt contact op met Koopmans. En vraagt of zijn cil ook getuned kan worden. Maar dit zijn niet 1 maar misschien 50 man die dat vragen.
En dan krijg je een prijskaartje. Puur omdat er veel vraag is en weinig aanbod.
En Joor heeft zn cil misschien wel voor de helft van de prijs laten bewerken.
Komt er bijna niemand meer voor de tuning en het is puur voor bijverdiensten , dan blijft de prijs t zelfde. Maar zou hij zn onkosten ervan moeten bekostigen dan gaat de prijs echt wel omlaag. Maar dat lijkt mij wel heel fuckin strong.
Het zal me ook nix verbazen als er een bepaald percentage van de tuning direct in eigen zak verdwijnt.
Er is dus gewoon veel vraag naar tuning , mede omdat de helft van de lezers te dom/lui is om eens fatsoenlijk af te stellen.
EN als mede tuning aanbieder zou je niet slim bezig zijn als je heel ver onder de prijs gaat zitten. Mede door wat Marco zegt " Kan je die drukte dan wel aan" En men wil er toch voor betalen.
Naar mijn mening zijn al die prijzen fuckin hoog. Helemaal als je ziet wat je er soms voor terug krijgt.
*Note , Joor jouw als voorbeeld is niets persoonlijks , maar ik veronderstel dat jij al geruime tijd bij Koopmans komt. En vond dat dan wel aardig als voorbeeld. Of t klopt is natuurlijk wat anders.