This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kleine vraagjes topic (NON-scooter related)

Status
Not open for further replies.
Als ik de laatste tijd een willekeurige site open, krijg ik oppeens een verneukte lay-out. Alles in Times New Roman en helemaal door elkaar enzo

Ook filmpjes van google en youtube kan ik niet meer afspelen, weet iemand waar dit aan ligt?
 
nee de laatste tijd heb ik et heel vaak, denk dat het aan mijn vrij ruimte ligt ofso maar ik ben niet zo thuis in computers
 
Ben op zoek naar de screensaver waarin een animatie (auto) motor blok in z'n geheel wordt opgebouwd.

er is er ook een waarin je een animatie motorblok ziet lopen
als iemand me hiermee kan helpen.

Miss. heeft http://www.timloto.org/ wel zon screensaver die je zoekt. Ze hebbe iig hele mooie en duidelijke animaties of hetgene wat jij zoekt.
 
gegroet mensen!
Is die beat achter het nummer van gwen stefani - wind it up van haar?
kdacht dattik het van een ander nummer herkende..
Anyway, weet iemand van wie et is(en ook van welk nummer)?
 
Ik heb net een Nano geinstalleerd, Apple-ID aangemaakt, Itunes werkt goed, Ipod in de USB, hij laad wel op, en hij zetten automatisch alle nummers uit de bibliotheek erop, maar als ik nu links bij Itunes de Ipod aanklik om nummer te verwijderen, kan ik ze niet aanklikken ze blijven grijs ipv. zwart. Wat is het probleem?

Thnx:*
 
Je kan niet per nummer verwijderen geloof ik..
Misschien je nummer in je bibliotheek verwijderen, en opnieuw syncen?
 
Status
Not open for further replies.