Kleine vraagjes topic (NON-scooter related)

Status
Not open for further replies.
politiek vraagje

Hoe heet de openbaar aanklager bij het gerechtshofd?
hoe heet de openbaar aanklager bij de hoge raad?

thx:)
 
Oke speciale vraag.

Bepaalde soorten honden zijn niet legaal in nederland, deze zijn verboden, een soort bull terrier hier o,a?

als ze erachter komen nemen ze hem mee? weet iemand wie of wat je moet bellen als je weet wie z'n hond heeft?
 
Bull terriers zijn naar mijn weten legaal in Nederland, Pitbulls niet.

Als de eigenaar aan kan tonen dat hij/zij de hond al had voordat ze verboden werden dan kunnen ze er niks aan doen (Normaal gesproken zit er een tatoo in het oor, met dat nummer kunnen ze vanalles achterhalen).

Als je er last van hebt (Bijtgraag, je kat doodgebeten e.d.) moet je gewoon de politie bellen (Niet 112 natuurlijk).

Mja, als je gewoon een hekel aan die vent of snol hebt dan vind ik het een beetje een laffe streek waar je uiteindelijk niks mee oplost (Moet je ook het lef hebben om te zeggen dat jij hebt gebelt, maar dat is mijn persoonlijke mening en ik ken uiteraard niet alle feiten e.d.).
 
nah, ik vrees meer voor mijn hond :) beest is nu nog jong, maar er lopen van die kut marrokaantjes mee, die heel dat beest gek lopen te maken, dus ik zie het nog wel gebeuren dat tie binnenkort los gaat. en als ze bijten laten ze niet meer los :)
 
Je hond is zeker legaal,
tenminste als je hem hebt gekocht van een deftig fokker/persoon.
Van een marokaan is de kans groot dat de hond geen stamboom heeft,
en dan is die illegaal.

edit/
elke hond laat los, gewoon een goede gemikte mep op de mond en dan laat die los OF je laat zien wie de baas is, dat soort honden moet je opvoeden, naar de hondenschool, en af en toe een goed pak rammel geven om te laten weten dat JIJ de baas bent.
 
Een hond met een snuit. Die moet je bij zijn snuit pakken, dan is een teken dat jij de baas bent.

Dit werkt trouwens bij alle dieren met een lange neus ( en nee geen vogels oid) Van mijn tante geleerd, die dierenfreak is.
 
nah, ik vrees meer voor mijn hond :) beest is nu nog jong, maar er lopen van die kut marrokaantjes mee, die heel dat beest gek lopen te maken, dus ik zie het nog wel gebeuren dat tie binnenkort los gaat. en als ze bijten laten ze niet meer los :)


Vinden ze dat tegenwoordig stoer? zie het laatste tijd ook wel eens. Valt me op dat je ze echt NOOIT met dieren/honden ziet. En nu ineens wel stoer lopen met een Pit bull achtige....
 
Vinden ze dat tegenwoordig stoer? zie het laatste tijd ook wel eens. Valt me op dat je ze echt NOOIT met dieren/honden ziet. En nu ineens wel stoer lopen met een Pit bull achtige....

Nah, je zal het niet geloven, ze vinden het inderdaad echt stoer :X

Ze vinden het blijkbaar een stoer imago hebben, zullen ze wel weer van de 50 cents clips hebben, je moet dat kk volk eens zien lopen joh, mannetjes van 12 met hele g units outfits. en ze lopen de hele dag met die hond rond. als ze op straat lopen is die hond mee, als ze gaan chillen of naar de winkels gaan, hond mee. maar er heeft hier ooit eens z'n hond gewoont, en die heeft de hond van de buren bijna doodgebeten :) vandaar dat ik er niks van moet hebbebn, en om nou weer een aantal dagen vast te zitten omdat ik die hond met een stok moet mollesteren omdat hij aan mij hond komt, heb ik nou ook weer geen zin in :rolleyes:
 
True, dat mannetje wat ermee loopt is bijna net zo groot als die hond zelf, hij liet hem net ook glippe, beest wilde die andere hond direct aanvallen. :X

Moeten ze met Toet toet niet flikken, want dan gaat de knuppel op ze schedel. :W
 
Als ie vals is kun je sowieso de politie wel bellen toch? Of moet er eerst een kindje doodgebeten worden voordat zo'n hond afgemaakt word..
 
Als ie vals is kun je sowieso de politie wel bellen toch? Of moet er eerst een kindje doodgebeten worden voordat zo'n hond afgemaakt word..

ja:) er moet eerst wat gebeuren,

wat remco net al poste, vanmiddag hield hij hem al niet. tis dat die marrokaan hem nog net beet had, geen idee hoe het anders gelopen had, of die wou spelen of hem wou pakken, dunno. maar mijn hond is al 6 :). geen idee hoe dat afloopt als die hem pakt, wsh wint hij het wel, maar ik wil niet dat ik mijn hond verlies door een een of andere kut neger die stoer moet doen door een lijpe hond is huis te nemen.

daarom dus de vraag of je er niet een instantie voor kan bellen ofso :)
 
Het is niet illegaal om zoon hond te hebben...het is alleen illegaal om ze te fokken en in te voeren, vergelijk het maar met coffeeshops ze moge drugs verkopen maar niet zelf inkopen. Je kan het wel aangeven bij de politie dat die hond gewoon vals is, maar ik vraag me af of zei er wat mee zouden doen, als ik jou was zou ik naar de dierenbescherming bellen. Zij weten er wel raad mee
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top