Kleine vraagjes topic (NON-scooter related) #2

Status
Not open for further replies.
symbool

wat is eigenlijk de bedoeling of wat stellen die envelopjes voor in een topic soms gesloten of open enveloppe? soms met een pijl bij? en soms met een slotje bij (gesloten dus)

wat is eigenlijk de bedoeling of wat stellen die envelopjes voor in een topic soms gesloten of open enveloppe? soms met een pijl bij? en soms met een slotje bij (gesloten dus)

rood evelopje is dat et een druk bezocht topic is
pijltje erbij betekent dat je zelf erin hebt gepost
open betekent dat er nieuwe posts zijn
dicht betekent geen nieuwe posts
slotje betekent gesloten topic dat je nog wel de inhoud kan bekijken maar neit meer kan reageren
blauw betekent al een hele tijd niet meer gepost

Correct me if i'm wrong!!
Dats iig de logica die ik eruit heb gehaald...

hoi,

Ik krijg de laatste week erg veel vervelende mailtjes van discodudes ofso?:S van mensen die zijn daar lid van ofso, en nodigen je uit? ik ken al die mensen niet en irriteer me er dood aan, hoe blokkeer je zoiets? aangezien het allemaal hotmail adressen zijn?

Hier ook sinds een week of 3, en discogirls meen ik. Of van die mails van ''...'' wil je toevoegen als vriend. Terwijl ik die persoon helemaal niet in me msn lijst heb :L.

Best raar. Nooit last van gehad. En sinds deze maand ofzo ineens echt veel.

ik heb dus een audio vraag.

Ik wil een subwoofer + versterker kopen. Allemaal voor in de auto.

Maar kan ik dit ook zo aansluiten om het op mijn gewoon radio te laten spelen.
Dit omdat ik nog geen auto heb maar tog graag een subwoofer wil.

Iemand suggesties?

ik heb dus laatst een reclame gezien waar je een lot kon kopen.
en als je geen prijs had je geld weer terug kreeg?

heeft iemand iets meer informatie / site ofzo over?:D

bedankt alvast:)

Idd zag ik vandaga ook. Maar had gelijk al door dat als je bijvoorbeeld 1 euro wint dat je dan niet je geld terug krijgt. Dikke oplichterij dus :P

ik vraag me af waarom de meeste peugeot 205'jes die verkocht worden op marktplaats verkocht worden met standaard velgen?

zijn er geen velgen voor te vinden of vinden mensen dat niet nodig?

Aha
bedankt

Gaat wel gewoon hoor je moet in je wmp setings overlays uitzetten en je kan gewoon een prinst screen nemen ;)

In een engels wmp is het -> tools -> options -> performances -> advanced en dan gewoon vinkje use overlays uitzetten.

BTW ik heb klein vraagje, weet iemand welk het beste is om op een blauw oog te doen zodat het wat stopt met zwellen want ik kan momenteel maar 1 oog gebruiken en dat is niet zo handig :s

Status
Not open for further replies.
Back