Kleine vraagjes topic (NON-scooter related) #2

Status
Not open for further replies.
Waar is die lijst gebleven waarin staat wie online is.. onderaan het basisforum? of is hij alleen bij mij weg..
oii

EN waar staat de lijst met alle smilies van dit forum? (zoals vassago beschrijft werkt bij mij dus niet)

Als je de info gelezen had, had je geweten dat de who's online lijst momenteel weg is ivm de snelheid van het forum.

Smiley's

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may post attachments
You may edit your posts

--------------------------------------------------------------------------------

vB code is On
Smilies are On
code is On
HTML code is Off

[/Quote]

klik op smiley's :)

e.v.t : [url]http://forum.scooterforum.net/forum/misc.php?do=showsmilies[/url]

Ze doen het allemaal he. Maar ik snap het niet. Advertentie boven de 100E kost toch geld? En wie koopt er nou in godsnaam een 2dehands mobiel voor meer dan de nieuwprijs.

wat zal het kosten om een potret foto te laten maken, zoals de school fotograaf dat vroeger deed.
gewoon 2 grote foto's van een slag groter dan 10x15.

Welk programma heb ik nodig op filmjes van een digitaal fototoestel te kunnen bekijken. Het gaat om een Sony Dsc H2.

Ik wil een bepaald stukje van een MP3 op mijn telefoon zetten in de map sounds. Maar dat wil hij niet doen. Heb er wel 1 bestand in staan maa dat is amr. Kan ik dit bestandje ook veranderen naar amr? Zo jah hoe dan?

hoi,

Ik krijg de laatste week erg veel vervelende mailtjes van discodudes ofso?:S van mensen die zijn daar lid van ofso, en nodigen je uit? ik ken al die mensen niet en irriteer me er dood aan, hoe blokkeer je zoiets? aangezien het allemaal hotmail adressen zijn?

Status
Not open for further replies.
Back