This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kleine vraagjes topic #8


Ik heb ooit een kapot voorlampje gehad die bij trillingen sluiting veroorzaakte en daardoor de ontsteking ontregelde. Het kan dus zelfs het stomste ding zijn. Kijk ook de massa van de grondplaat eens na.

Kabeltje van bobine naar blok trekken.


Mijn koplamp van mij Zip SP is kapot echt kapot en nu heb ik hem eruit gehaald.. maar is het legaal om bij dag licht zonder een koplamp te rijden?


H²O MHR

nee is illegaal, er moet ALTIJD werkende verlichting opzitten.,...

heb er al een x een boete voor gehad

Zullen ze moeilijk doen als je gewoon een tijdelijk zelfgemaakt 'lampje' in de plaats zet?

zolang die het doet niet.....

Lol?! Op m'n SR zat ook geen verlichting hoor en op me 14e reed ik er al vaak mee naar school of de stad.. Ook lang politie terwijl me koplamp er zelden in zat

wat is het motorische verschil tussen een zip type 3 snor en brom?

Nog even een vraaaagiieee als ik een racestuur op me scooter zet.. ik heb nu handvaten met gashendels maar moet ik ook nieuwe remhandvaten kopen? of kan ik die gewoon van mijn standaard stuur gebruiken?

Zip.


Ik heb het zelfde probleem gehad.. bij mij was het probleem een te kleine sproeier.. maar het kan ook een te grote staan!


Moet je maar even checken..


Silencer betekend demper...

wat is het motorische verschil tussen een zip type 3 snor en brom?
moet er veel gebeuren als ik mijn snor type 3 50 wil laten lopen?
ik weet dat snor tuning verboden is alleen 50 is niet echt heel hard vind ik zelf.


Maar het blijft snor tuning...
Maar om een indicatie te geven, 50 moet prima lukken.

Snor tuning is niet meer verboden!!!!

(?)

idd snortuning is niet langer verboden hier!
en idd 50 is met minimale aanpassingen mogelijk

Überhaupt nooit verboden geweest, althans heeft nooit in de regels gestaan... Gaat om principe's.

Ik kom denk als 10000e forum lid met de vraag hoe en hoelang je 70cc DR moet inrijden?
En wat er gebeurd als je het dus bijv niet goed doet.. dus gewoon gelijk planke met volgas..?

H²O MHR

Hier verder
 
ja , maar op een scooter 45 rijden is ook net niks

hier rijdt een RS-(99 model) helemaal std , ik lach me elke keer slap als dat ding voorbij komt (wat een eeuwigheid duurt) , eigenlijk moet ik huilen
 
55km/u delen door 5 versnellingen = behendigheidsspelletje

Maar als hij ze nieuw koopt maakt het niets uit welke, die GPR zal meeste waarde behouden waarschijnlijk. Tweedehands gewoon iemand met echt een bak verstand ervan meenemen.
 
Heren ik heb een vaag probleem,ik heb een originele Aerox helmbak en buddyseat besteld maar nu ik het spul ontvangen heb blijkt dat de buddyseat niet op/in de helmbak past?
De metalen pen die uit de buddyseat steekt,wat in een gat moet vallen van de helmbak komt niet overeen!
Met andere woorden de metalen pen uit de buddyseat zit in het midden geplaatst maar het gat in de helmbak is meer naar rechts geplaatst, http://www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=2239.
Nu is mijn vraag? zijn er verschillende buddyseats en/of helmbakken voor een Aerox?
Zelf heb ik bij easyparts naar verschillen gezocht qua bouwjaar maar kan geen verschil ontdekken...
Wie kan mij helpen of weet wat er niet klopt?
 
ja en nee, dan moet je ook de achtervork e.d. er iig bij hebben anders past het niet.

alleen of dan die achtervork die erbij hoort ook in dat ander frame past weet ik weer niet.
 
Zag een complete kit staan met de juiste links. Dus 2 vorkjes en een veer. Wil namelijk een senda opbouwen voor de brommercross en kreeg het advies om 1 te nemen met het pro link systeem. En aangezien ik dus het systeem los te koop zag staan dacht ik van: Past dat niet op elke senda?

Dus van het frame weet jij dus niet zeker... Iemand anders misschien? En anders maak ik wel een gewone cross veer te pas op het frame en achterbrug...