Goedenavond mannen, vanochtend uurtje of 7 hoorden wij een luide knal en toen reed de Super 8 van een maat van mij niet meer. Na wat onderzoek bleek dat de vario door de midden is, inclusief gradenplaat, v-snaar geknapt en rolletjes ook helemaal naar de sodemieter.
Nu is dit probleem zo opgelost, maar is het normaal dat een vario zomaar doormidden breekt?
Gaat om een NCY 'sport' vario trouwens met gladde bus.
Zijn dat testrollen of zo? Opening tegen de draairichting in?edit: en hoe moet je malossi rollen in je vario zetten, je moet dat plastic er zelf over schuiven, plastic met de draairichting mee?
Ik heb weer een vraag:
Ik heb zelf een aerox die gewoon rijdt op benzine met olie apart op een tankje. Alleen heb ik nu nog wat liters brommix? dus met benzine en olie al doorelkaar, moet ik dit bij elke tank gewoon een beetje bij mijn eigen aerox erin doen? Of kan het ook gewoon in een keer?
Nee dan heb je teveel olie in je mengsel. Je kan je benzine tank nagenoeg leegrijden, dan je olietankje leeghalen, dan je benzine tank met brommix VOLgooien, maar ik weet niet wat je oliepompje dan doet zonder smering..
iemand?[ir]http://img59.imageshack.us/img59/1562/1002064.jpg[/ir]
wat is dit voor polini krukas?
edit: en hoe moet je malossi rollen in je vario zetten, je moet dat plastic er zelf over schuiven, plastic met de draairichting mee?