This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kleine vraagjes topic #7

Status
Not open for further replies.
Stel hier al je vragen die eigenlijk te kort of klein zijn om een eigen topic voor te openen.

Zelf zou ik met een rolmaat, lineaal of wat dan ook de diameter van het slangetje meten en dan klemmetjes in precies die maat kopen.
Zodra je het slangetje op de nippel doet zet hij iets uit en komt het klemmetje er strak omheen te zitten.

Zo lijkt mij dat dan logisch..

Ja dat is dus het vervelende, de brommer staat niet thuis, dus kan niet zo 1.2.3 even opmeten.

En wil die bestelling graag plaatsen, dus ik dacht misschien wist iemand hier het.

Maar ik zal inderdaad maar even het opmeten als ik weer wat ga klussen met die scooters.

Tot dusver bedankt mannen.

Mocht iemand met zekerheid kunnen zeggen welke maat het is dan hoor ik dat nog wel!

Ik heb weer een vraag:

Ik heb zelf een aerox die gewoon rijdt op benzine met olie apart op een tankje. Alleen heb ik nu nog wat liters brommix? dus met benzine en olie al doorelkaar, moet ik dit bij elke tank gewoon een beetje bij mijn eigen aerox erin doen? Of kan het ook gewoon in een keer?

[ir]http://img59.imageshack.us/img59/1562/1002064.jpg[/ir]
wat is dit voor polini krukas?

edit: en hoe moet je malossi rollen in je vario zetten, je moet dat plastic er zelf over schuiven, plastic met de draairichting mee?

Last edited:

Nee dan heb je teveel olie in je mengsel. Je kan je benzine tank nagenoeg leegrijden, dan je olietankje leeghalen, dan je benzine tank met brommix VOLgooien, maar ik weet niet wat je oliepompje dan doet zonder smering..

Nee dan heb je teveel olie in je mengsel. Je kan je benzine tank nagenoeg leegrijden, dan je olietankje leeghalen, dan je benzine tank met brommix VOLgooien, maar ik weet niet wat je oliepompje dan doet zonder smering..

Ok, en als ik bij elke volle tank benzine een beetje van die brommix erbij gooi, is dat dan een probleem?

Hallo,

Ik heb gisteren een scooter gekocht : Aprilia Sr50 street bouwjaar 2008, (2ehands)
maar ik heb er niet zo veel verstand van.

Ik heb 3 tellertjes waarvan de rechter (koelvloeistof neem ik aan?) op de laagste staat.

Waar kan ik mijn koelvloeistof tank vinden en hoe?

Bedankt,

Status
Not open for further replies.