This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kleine vraagjes topic #5

Status
Not open for further replies.
Morgen even naar Hoogeveen dan, laat het wel weten
Nieuwe olie erin gedaan, oude zag er niet lekker meer uit.. maar wat bleek, de koppeling zat los.

Ding in geen maand los gehad, gewoon mee gereden. Nieuw vario'tje erin en dat ding klapt los.. nu heb ik een schommelende koppelingshuis

Iemand?

ik zou een topic aanmaken dit is nl geen klein vraagje meer. er in ieder geval iets niet goed met je vertanding denk ik maar heb daar nog niet veel ervaring mee sry.

hey ik heb even een klein vraagje

ik zip er aan te denken om mijn schakel in te ruilen op een nieuwe zip 2t brom
maar is rijd dat lekker en is hij niet te klein
ik ben zelf ong 1,72
alvast bedankt.

hey ik heb even een klein vraagje

ik zip er aan te denken om mijn schakel in te ruilen op een nieuwe zip 2t brom
maar is rijd dat lekker en is hij niet te klein
ik ben zelf ong 1,72
alvast bedankt.
Heb er veel goede reacties over gehoord, ook van de langere mensen (1,80 en langer) schijnt lekker te sturen en goed door bochten te komen, en lekker licht natuurlijk!

Zelf vind ik een lichte scooter een stuk lekkerder rijden dan zo'n zware SR bijvoorbeeld..

Zou Iemand Me Kunnen Helpen,

Ik MOet S`ochtends echt 100x kicken voordat mijn aerox start,
de elec starter werkt niet( Iets Mis Met de knopje, moet k nog ff bekijken)
Maar nadat k hem gestart heb en dan weer uitzet dan start hij wel in een keer,
Dus k d8 komt door de kou. maar nu is het best warm en moet nog steeds 50x kicken,,
Het is een aerox 50cc met yasuni r eronder,,
Heb niet zo veel verstand van scooters dus een beetje uitgebreid zou goed van pas komen,,
Dus Iemand HELp plz??

Als je dat niet weet kan je er beter niet zelf aan beginnen maar het laten doen door iemand.

En typ is wat normaler ipv die dik gedrukte letters en hoofdletters bij elk woord :X

Status
Not open for further replies.