dan zie ik al dat je hem nog beter kan afstellen wss wat voorn scooter heb je?
Ziet eruit als een R, Melv.
Ah oke, mooi zo, want we gaan hem omlassen voor Piaggio, maar als het een Z is is het niet de moeite waard.
ik pak ook altijd even een keukenpapiertje spuit er wd40 op en vet ze een klein beetje in. (niet dat dit lang erop blijft maar oke ) heb ze er zo ingestoken.
Ik weet zeker dat het een Z is.Mwa ik slijp hem wel open, geeft wat meer zekerheid
Afstellen met warme motor.Ik heb even mijn setup beter bekenen en deze is als volgt:
Derbi Atlantis AC, 50cc. 4,7gr in een P1-vario. 17,5mm Dell'Ortho met sproeier 68.
Hierbij nog een keertje mijn vraag: Als ik de eerste keer na start voluit gas rij, trekt hij lekker door tot de 80. als ik dan een stoplichtje tegenkom, en moet remmen, en vervolgens weer optrek, begint hij pas weer echt toeren te maken vanaf 60. Waar moet ik hier naar kijken? Rollen (Lichter, zwaarder) of sproeier?
Sta je stil voor dat stoplicht of rem je alleen wat af en herneem je dan weer gas?
Het zou kunnen dat je rollen nog net iets aan de te zware kant zijn, wat voor drukveer zit erin?