Kleine vraagjes topic #5

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

weinig tot niks.

mijn vraag ; geeft een Koppeling Malossi Delta Clutch meer optrekvermogen op setup van;

50cc
powervario 3.7gram rollen
17.5 cabr
gele drukveer

heb namelijk dat die niet tot nauwlijks optrekt van 0-10 km. dan pakt die hm pas.
 
Misschien moet je dan juist slappere trekveren plaatsen, je moet even naar het toerental luisteren, als dat TE hoog is bij wegrijden vanuit stilstand moet je slappere trekveertjes plaatsen, anders strakkere.
 
maar wat is dus je conclusie als je alleen maar complete sets kunt vinden zo op internet?

juist , dat ze of niet los leverbaar zijn of je gewoon dus iets verder dan je neus moeten kijken en eens contact op kunt nemen met een leverancier van dit spul en gewoon vragen of ze dit los leveren! ;)

ben ik dan zo geniaal ?? dit kan toch iemand zelf ook bedenken ? ;)
 
maar wat is dus je conclusie als je alleen maar complete sets kunt vinden zo op internet?

juist , dat ze of niet los leverbaar zijn of je gewoon dus iets verder dan je neus moeten kijken en eens contact op kunt nemen met een leverancier van dit spul en gewoon vragen of ze dit los leveren! ;)

ben ik dan zo geniaal ?? dit kan toch iemand zelf ook bedenken ? ;)

Geniaal ben je ook want je weet antwoord op vele vragen hier..

Maar hij is dus langs geweest bij de dealer daar in de buurt en die zou dat nog navragen. In de tussentijd heeft hij zelf dus ook op internet gezocht en hier gevraagd omdat hij het zelf niet kon vinden.
 
Misschien moet je dan juist slappere trekveren plaatsen, je moet even naar het toerental luisteren, als dat TE hoog is bij wegrijden vanuit stilstand moet je slappere trekveertjes plaatsen, anders strakkere.

maak dikke overtoeren 10000 tijdens 0-30 daarna gewoon 8000 . heb nu zwarte erin anders gewoon malossi geel ?
 
Geniaal ben je ook want je weet antwoord op vele vragen hier..

Maar hij is dus langs geweest bij de dealer daar in de buurt en die zou dat nog navragen. In de tussentijd heeft hij zelf dus ook op internet gezocht en hier gevraagd omdat hij het zelf niet kon vinden.

ik ben verre van geniaal...

alleen kijk ik gewoon even wat verder dan mijn neus lang is en doe wat meer moeite om wat te weten te komen..


wat dus HEEL veel mensen NIET doen...
 
maak dikke overtoeren 10000 tijdens 0-30 daarna gewoon 8000 . heb nu zwarte erin anders gewoon malossi geel ?

Dan moet je dus slappere trekveertjes monteren. Die kleuren ben ik niet bekend mee maar je scooterdealer ongetwijfeld wel dus gewoon 1 sterkte slapper vragen en mocht dat niet genoeg zijn dan probeer je die weer in te ruilen voor nog een stapje slapper
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top