Weet ik maar ik heb 2 scooters.Allebij zijn ze niet al te best... Gewoon een simpel asje kopen en goede lagers. Niet gaan besparen op zulk soort onderdelen.
Weet ik maar ik heb 2 scooters.
Eentje ben ik mee bezig en daar gaat al mijn geld heen.
Het is niet superveilig maar een dr70 kan wel op een ori krukas niet ?
Als je er alleen mee in de stad enzo rijdt.. gewoon eronder flikkeren. Die ene keer dat je dan stil zou komen de staan doordat het vastloopt kan je wel ff lopen of taxi bellenIs toch maar eenmalig. Ik zeg kan geen kwaad. En dan wel dr70 want zon toerenhuilerd is niks aan
Watvoor lampen zitten er in een benelli 491GT? gewoon H7 autolampen, of toch wel scooterlampjes??
ik heb een Yasuni R op m'n mina blok en ik weet niet of ik hem goed heb afgesteld. ik moet eerst vol gas geven en toeren maken voordat hij gaat optrekken (dan gaat hij wel als de brandweer). ik heb een std vario met 4 gram rollen, std koppeling met rode dmp trekveertjes en rode malossi drukveer. verder heb ik gwoon 12mm carb met sproeier 62 (gek, maar daar reed hij het beste mee). ik wil gewoon dat hij vanaf het begin goed optrekt en niet dat ik eerst flink gas moet geven. kan iemand mij helpen?
grttz
als ik hier vragen kan stellen zit ik hier goed.. zo niet moeten jullie het maar even zeggen(A)
ik wil scooters gaan opknappen en door verkopen, of zelf houden, maar iemand heeft mij ooit verteld dat je maar 1 scooter op je naam mag hebben, is dit zo? of mag je er gewoon meerdere op je naam hebben staan?
Alvast bedankt,
Mvg,