Kleine vraagjes topic #4

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

ik wil mijn aprilia sr nu verder afstellen
setup is.
yasuni r.
gele malossi druk veer
sproeier 90
en de trekveren zijn nog ori.
en de rollen zijn 6 gr
nu ben ik van plan om omega zwarte trekveren te gaan kopen is dat goed?
en als ik een afstel et ga kopen (rollen)
is dat goed?
alvast bedankt
 
trek veren moet je ook proberen op verscheidene toerentallen,
en test rollen zijn goed voor te testen maar als je dan de goede hebt kun je ze beter wel door andere vervangen dus geen test rollen ;)

die slijten nogal hard
 
dat klopt , en de zwarte veren knappen zelfs regelmatig..

Polini , malossi en in sommige gevallen Hebo veren (koppeling met 2 segmenten) werken prima.

6 gram is btw ERRUG zwaar
 
ok dan ga ik denk ik malossi zwarte trek veren kopen.

en ik heb er nu 6 gram in (vond het zelf ook al veel te zwaar0
maar hij trek wel goed op.
maar hij trekt niet door blijft op de 50 rijden.
en dat moet tog veel harder kunnen (denk ik)
 
Hallo ik heb een scooter met een originele uitlaat het is één geheel(zonder demonteerbare demper en dergelijke) en nu heb ik hem bij mijn nonkel binnen gedaan want mijn brommer reed al een tijdje heel beroerd en hij zij dat hem vol roet zat en wrs een beetje verstropt maar nu gaat hij hem tegen morgen open slijpen en dan moet ik eens mee gaan kijken wat we er allemaal kunnen uithalen zodat hij harder en beter gaat rijden. Maar wie heeft een idee wat er allemaal in zo'n pot kan inzitten en wat je er wel en niet mag uithalen? Grts lode
Liefst zo snel mogelijk een reactie mits ik morgen dan miss de slimmerik kan uithangen over wat er uit moet en wat niet?
 
Hallo ik heb een scooter met een originele uitlaat het is één geheel(zonder demonteerbare demper en dergelijke) en nu heb ik hem bij mijn nonkel binnen gedaan want mijn brommer reed al een tijdje heel beroerd en hij zij dat hem vol roet zat en wrs een beetje verstropt maar nu gaat hij hem tegen morgen open slijpen en dan moet ik eens mee gaan kijken wat we er allemaal kunnen uithalen zodat hij harder en beter gaat rijden. Maar wie heeft een idee wat er allemaal in zo'n pot kan inzitten en wat je er wel en niet mag uithalen? Grts lode
Liefst zo snel mogelijk een reactie mits ik morgen dan miss de slimmerik kan uithangen over wat er uit moet en wat niet?

je moet er juist helemaal niks uithalen,zal hoogstens slechter worden.. beter koop je btw meteen een nieuwe pijp.

met oude verstopte uitlaten moet je niet gaan prutsten , heeft nergens nut voor..
 
Hallo heb eens een vraagje, mits men uitlaat toch rot is en ik nu een nieuwe(2dehands) mag kopen ben ik opzoek naar een niet te dure maar wel goede uitlaat voor een 50cc. Maar het moet een uitlaat zijn waarbij de flens die je aan de cilinder moet vastmaken verdraaibaar is, en ze hebben mij al gezegt dat ik een yasuni moet kopen maar heeft het veel nut dat ik een yasuni koop voor een helemaal standaart scooter? Mits het ook een beetje de bedoeling is hem wat harder te laten rijden met alleen maar de uitlaat te vervangen. Grts lode
 
Hallo heb eens een vraagje, mits men uitlaat toch rot is en ik nu een nieuwe(2dehands) mag kopen ben ik opzoek naar een niet te dure maar wel goede uitlaat voor een 50cc. Maar het moet een uitlaat zijn waarbij de flens die je aan de cilinder moet vastmaken verdraaibaar is, en ze hebben mij al gezegt dat ik een yasuni moet kopen maar heeft het veel nut dat ik een yasuni koop voor een helemaal standaart scooter? Mits het ook een beetje de bedoeling is hem wat harder te laten rijden met alleen maar de uitlaat te vervangen. Grts lode

ja een Yasuni r gaat goed op ori scooter.
maar als je hem harder wil laten rijden moet je hem wel helemaal goed afstellen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top