Kleine vraagjes topic #4

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Oke, dus dan kan ik misschien beter zon set testrollen hale ofniet?
maar welke afmetingen moet ik daar voor hebben ? × ?
bvd

waarom?

gewoon een paar setjes halen , testrollen kan maar als je dan net niet de juiste hebt heb je nog niks..

dus dat boeit ook niet..

als je een std variateur hebt is dat 15x12
 
beste ,

Ik had een vraagje over me spy uit '05 alweer...
Mijn voorvork moet eigenlijks vervangen worden omdat hij niet goed meer veert.
Moet ik dan een nieuwe veer kopen alleen? of moet ik nog andere dingen er bj kopen? (i.e. Binnen buis o.i.d.)?
m.v.g. Bryan
 
Okey.

ik heb een speedfight 2 met alles standaart, alleen 8 gram rolletjes vario plaat eruit
en prop eruit. hij komt niet boven de 55/60. weet je iets ?
 
beste ,

Ik had een vraagje over me spy uit '05 alweer...
Mijn voorvork moet eigenlijks vervangen worden omdat hij niet goed meer veert.
Moet ik dan een nieuwe veer kopen alleen? of moet ik nog andere dingen er bj kopen? (i.e. Binnen buis o.i.d.)?
m.v.g. Bryan

hele nieuwe vork..
 
nou zou er zo even mee bezig heb even een rode drukveer geregeld zal dit vanmiddag even testen.
bij 50/55 is het net of die overschakelt
en me top is wat moeilijker bereikbaar
 
je hoeft niet steeds te melden wat je doet hoor..

@ fakey , dat zou kunnen , als dit een type is met bussen ipv hydraulisch (wat haast wel moet) zal het nog wel meevallen mischien , mja , dat die vork vastzit en niet te reviseren valt , daar kunnen wij ook niks aan doen natuurlijk.

en ook al zou het te reviseren zijn ben je uiteindelijk net zo veel kwijt mischien , mischien iets minder maar dan wil je niet weten hoeveel werk je daarvan hebt , en dan heb je NOG een oude vork..
 
Oke.
Maar die balhoofd is toch die ene plaat waar je 2 voor vork poten bij elkaar komen en dan in 1 stang naar je stuur toe gaan? want die is wel redelijk verroest namelijk :p
Ik in zou niet weten hoe mijn voor vork in elkaar zat helaas.
En die nieuwe poten zijn ook duur.
En ik kan niet echt goeie goedkope poten / onderdelen vinden iemand een linkje?

EDIT: Zat net even rond te kijken en heb uit gevonden dat de plaat die ik bedoelde is een kroonstuk :p die plaat aan de onder kant.
Maar om te kijken wat ik vervangen moet moet ik dus even me voor vork er af hebben? zal ik even kijken bedankt heren
 
heeft dat ding in zee gelegen oid? :X


nieuwe kroonstuk is niet verkeerd iig..

ik zou gewoon een gebruikte vork compleet op zoeken , nieuwe balhoofdsetje erin en klaar..
 
Oke dankje melf.
Tja ik weet niet wat ie er mee gedaan heeft maar goed :?
Het is niet helemaal fris...me kapjes zien er ook zo erg uit(vol met krassen en de schroefpunten zijn ook voor meer als 3 kwart kapot)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top