Het Zomervakantie Topic, Editie 2011/2012

Het schijnt daar s'nachts wel leuk te zijn! Zit je een beetje bij het centrum met je villa?
Ik denk dat wij in iets soortgelijks zitten; ook en zwembad, pooltafel, bbq, tafeltennistafel etc. 8 persoons huis en we zitten er met z'n zessen in. Ideaal; hebben we precies nog een 2 persoonsbed over voor het geval dat ;)

Tickets schelen echt heel veel in kosten. We gaan nu 9 dagen ipv 8 dagen. Dat scheelde gewoon meer als een avond in een hotel, dus een extra zaterdagavond :)

Wanneer zit je er Loek?

Wij gaan ook naar Albufeira. Twee weken in een huge villa zitten met 11 man. 5 Badkamers, pooltafel, dikke bbq bij het privé zwembad8)

Was wel best aan de prijs, vliegtickets ook €350 de man|(

Ga maar naar een keer naar het caribisch gebied ofzo, kan je die ticket x 3 of 4 doen:+

Het schijnt daar s'nachts wel leuk te zijn! Zit je een beetje bij het centrum met je villa?
Ik denk dat wij in iets soortgelijks zitten; ook en zwembad, pooltafel, bbq, tafeltennistafel etc. 8 persoons huis en we zitten er met z'n zessen in. Ideaal; hebben we precies nog een 2 persoonsbed over voor het geval dat ;)

Tickets schelen echt heel veel in kosten. We gaan nu 9 dagen ipv 8 dagen. Dat scheelde gewoon meer als een avond in een hotel, dus een extra zaterdagavond :)

Wanneer zit je er Loek?
We zullen waarschijnlijk wel met taxi's moeten, zo heel dicht zitten we niet bij het centrum.
28 Juli tot 11 augustus zitten we er!

Ga maar naar een keer naar het caribisch gebied ofzo, kan je die ticket x 3 of 4 doen:+
Nu vlieg je er voor een paar tientjes heen volgens mij, maar in het hoogseizoen op zaterdag vliegen is gewoon de hoofdprijs betalen zijn we achter gekomen:X
Op bijvoorbeeld een dinsdag vliegen scheelt gewoon honderden euro's;(

InderdAAD. Meestal zie je ook gewoon per maand de tarieven onder elkaar staan. Beetje goed opletten met een ticket kan je echt bergen geld schelen:)

waarom heeft niemand dat gechecked dan?
Hebben we wel gedaan. Maar sowieso waren de villa's voor 11+ man schaars (en sowieso duur) en elke villa die we vonden was op zaterdag in/uit checken. Hebben ook gekeken wat het kost om op vrijdag aan te komen en op zondag te gaan, dus of doorhalen op t vliegveld of hotel. Maar dit koste teveel of groepsleden waren het er niet mee eens...
Dus nu voor de duurste oplossing gegaan:*

Na vorig jaar nergens naar toe te zijn geweest dit jaar naar Mallorca!
In Cala D'or paar meter van zee.
12 daagjes lekker niksen, ben benieuwd

Pic! :D. Hoop dat dat degene is van 19? Dan gaat het nog net :P

@ Loek: Wij gaan 4 tot 12 augustus. Kun je ons tegen die tijd mooi vertellen waar we geweest moeten zijn ;)

387499_182884988471074_100002487233256_385462_594065249_n.jpg

Voor mij is het nog steeds die 17 jarige :P:x8P

verder geen commentaar... :X

Back