Het Zomervakantie Topic, Editie 2011/2012

Zojuist met wat vrienden een weekendje Praag geboekt voor in Juni, Do's & Don'ts? ;)

aangezien "wij" er ook zitten ( ik met die stel meiden :p en nog een paar gasten.. )

We hebben vernomen dat Cabaretvoorstelling "de atlas" heel leuk is!
Roodkapje word snoeihard genomen door de bozewolf terwijl die een bierpeul leeg zuipt! :rolleyes:
 
Valencia was top :)! Leuke stad en een mooie mix tussen historisch en modern.
Toch nog behoorlijk wat van de stad kunnen zien ondanks werken.

Zaterdagavond in Club Mya geweest, alleen maar snuivende Spanjaarden, verdomme zeg :D.
 
@ dat kazantip gebeuren: Een maat van me kwam daar 2 jaar geleden mee maar nooit gedaan. Wel 1 van de dingen die bij ons op het lijstje staat om nog eens een x te doen.

Dit jaar word het een weekend of een week naar de ring en verder hier maar rondhangen op het strand als de plannen voor het huis doorgaan.

Edit: ook goede muziek op Kazantip:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=kgQVUU8FBJM&feature=fvst"]Endymion @ Kazantip Z19 2011 - YouTube[/ame]
 
Last edited:
Even een schop omhoog.

Ik ben van plan om samen met een maat of misschien meerdere sowieso van de vakantie 2 dagen naar de ring te gaan. Daarnaast willen we ook nog wel ergens anders naartoe maar we zijn niet van plan om veel meer dan 1000 euro uit te geven om bijv. naar kreta te gaan. Wel willen we iets hebben waar in ieder geval een leuk uitgaans leven is en we ons overdag ook kunnen vermaken. Mijn budget is iets van rond de 500 euro. Is er iemand die ideeën of tips heeft om voor dit bedrag er toch nog heel even tussenuit te kunnen?

Budget is 500 euro voor overnachting btw, de rest kan ik zelf bepalen hoe gek ik het wil maken.
 
Last edited:
Mensen afgelopen jaren naar Sunny beach (bulgarije) gegaan? Wij gaan eerste week augustus, tot zo ver veel positieve ervaringen gelezen. Nog dingen waar je op moet letten?
 
28 augustus t/m 13 september tripje Thailand.

15f6979.gif
 
Back
Top