Het Zomervakantie Topic, Editie 2011/2012

Zo weer terug van 8 (6 hele) dagen cherso.
Was goeie :) .
Geen last gehad van taxi's of wat dan ook en moesten er elke avond wel minstens 1 hebben dus. (was volgensmij net voorbij toen wij aankwamen.
Verder daar scooters gehuurd. €19 euro voor 1 dag ook geen geld+ dan nog een beetje benzine.
We hadden ze gehuurd bij reis organisatie zelf. Dan regelen hun alles kwa verzekering enz en geen eigen risico.
Beetje touren in de bergen.
daar nog langs zo een oud dorpje gekomen oma lag buiten op een bank en ze hadden nog nooit een blackberry gezien :P daar voor 1 euro ff flesje cola gedronken en we leven nog dusja :P

De rest zit er nou nog tot vrijdag.
ik moet woensdag weer gaan werken helaas.

woensdag terug gekomen uit Portugal zeer geslaagde vakantie gehad niet in Albufeira gezeten maar klein dorpje er naast.
aan de prijzen goed terug te zien flesje bier tussen de 0.95 en 1.40:)

echt super vermaakt daar 1 dagje in albufeira geweest een boot tocht gedaan (dolfijnen en grotten bekijken zeker aan te raden maar denk aan je foto camera die van mij is helaas overleden nadat er ongeveer 60liter water over ons heen kwam)

zou er denk ik niet nog een x heen gaan.
volgend jaar waarschijnlijk met de auto richting italie met 6 man:)

woensdag weer terug gekomen uit de Eifel , weekje in een huisje van Juni 2011 gezeten , zeer luxe :)

even bij Nurburgring geweest , was DTM , wat een lawaai en wat een groot complex!! Ook even een Franchorchamps geweest , was beide zeer goed te doen vanuit Prum waar we ongeveer zaten.

Ik kwam ook nog 2 keer hetzelfde groepje van 4 tegen op Vespa Ciao's , uit Nederland , die hadden erg pech met het weer , veel regen op dat moment :P

blijft overigens leuk , in de bergen scheuren daar , en die duitsers hebben teminste door hoe je moet rijden en hoe ze wegen moeten bouwen (goed voor de doorstroming) , zodra ik weer in Nederland was kon ik me weer dood ergeren aan mensen die niet doorrijden , in Duistland geen/bijna geen last van gehad!!

ghe wij met onze camper ook avontuurlijke vakantie :P

camper staat nog in tsjechie maar wel veel beleefd!

verhaal type ik nog wel een x + filmpjes met veel zwarte rook

Meende laatst ergens te lezen dat je weer terugkwam?

kom idd weer terug richting Europa :( , over.. uhh ergens eind dit jaar :P
Ben momenteel aan het kijken waar in Europa ik me wil vestigen
( pak waarschijnlijk nog een half jaartje (Apres)skiseizoen mee :D )

Ja mis de seizoenen best wel eigenlijk :X

Morgen laatste dagje Bali alweer:( Gaat godver hard, ben alweer een maand weg. Nog even 4 daagjes Jakarta aandoen en dan weer terug naar het altijd mooie, gezellige, warme Nederland;(...

kom idd weer terug richting Europa :( , over.. uhh ergens eind dit jaar :P
Ben momenteel aan het kijken waar in Europa ik me wil vestigen
( pak waarschijnlijk nog een half jaartje (Apres)skiseizoen mee :D )

Ja mis de seizoenen best wel eigenlijk :X

Wat is de reden dat je terug komt? Ben er weleens benieuwd naar. Heimwee? Moeilijk om werk te vinden of een andere reden?

Morgen laatste dagje Bali alweer:( Gaat godver hard, ben alweer een maand weg. Nog even 4 daagjes Jakarta aandoen en dan weer terug naar het altijd mooie, gezellige, warme Nederland;(...

Ga even eten @ Bandar Jakarta (ligt in Ancol?!..bij de kust iig)!

Back