Het Zomervakantie Topic, Editie 2011/2012

morgen vroeg half 7 met de trein naar eindhoven, belt me pa op of ik nog ff wil helpen op het station van Arnhem waar ze nog iemand nodig hebben zijn ze nieuw perron aan het bouwen kon wel tot 12 uur vanavond ofzo duuren:( maar ja geld is geld;)

Wij vertrekken zondag met een groep van 15 man richting cherso.
Zijn er daar nog dingen die je absoluut gedaan of absoluut niet gedaan moet hebben? Heb daar verder allemaal geen ervaring mee namelijk :P
Waren zoiezo van plan om daar een quad of scooter te huren en een beetje te gaan touren. En verder eigenlijk geen flauw idee :P

Oppassen met huren van scooter of quad ed. met die oplichter verhuurmaatschappijtjes.

En idd, lekker rondreizen, ik ben er geweest en alleen maar lui op het hotel gelegen 11 dagen lang en had daar wel flink spijt van toen ik achteraf van een maatje en zijn vriendin allemaal foto's zag langs wat voor stranden en leuke/mooie plekken waren geweest :)

Scooter huren!

Wel oppassen voor politie. Niemand rijdt met helm, maar als de politie er zin in heeft houden ze je aan. Jongens tegenover ons zijn aangehouden. €360,- p.p. :P

Hier op bali ben je voor 5eu klaar als je word aangehouden:+ Steken ze toch zelf in d'r zak:+ Zelfde geldt voor motor/scooter RBW, moet eigenlijk internationaal RBW hebben, maar met omgerekend 6a7 euro kom je er ook wel:+

Corrupte teringbende:D

Wij vertrekken zondag met een groep van 15 man richting cherso.
Zijn er daar nog dingen die je absoluut gedaan of absoluut niet gedaan moet hebben? Heb daar verder allemaal geen ervaring mee namelijk :P
Waren zoiezo van plan om daar een quad of scooter te huren en een beetje te gaan touren. En verder eigenlijk geen flauw idee :P

avondje met de taxi na malia...
Vol met engelsen, super geile chicks daar!!
Verder is Tiger wel mooi; hieronder paar zelfgemaakte foto's als sfeerimpressie :P
SL380280.JPG

SL380282.JPG

SL380368.JPG

Hier op bali ben je voor 5eu klaar als je word aangehouden:+ Steken ze toch zelf in d'r zak:+ Zelfde geldt voor motor/scooter RBW, moet eigenlijk internationaal RBW hebben, maar met omgerekend 6a7 euro kom je er ook wel:+

Corrupte teringbende:D

Zelfde problemen heb ik gehad in Brazilië en Venezuela. Ook corrupt als de ziekte!

Brazilië had ik ook geen internationaal rijbewijs. Werd daar aangehouden en toen heb ik maar 50 reais betaald en hij wuifde aardig toen we weg reden.

Venezuela heb ik verhalen gehoord dat de politie zelf een zakje coke bij zich had en een buitenlander aanhoudt en dan de politie net doet of diegene dat zakje coke bij zich heeft. Bewijs dan maar dat jij niks bij je had!

Een vriend van mij was in Mexico op vakantie. Na het stappen liep hij terug naar ze appartement. Werd hij aangehouden door de 'politie' omdat hij aan het wildplassen was (wat niet zo was), iets van 2000 pesos (rond de 150 euro) betalen of mee naar de gevangenis. Hij betaald natuurlijk. Maar ze hadden gezien dat hij nog meer geld in ze portemonnee had, 50 meter weer aangehouden met hetzelfde verhaal :X.

Vriend van mij ging ook naar Mexico, naar een vriendin in Mexico stad. 3 dagen voordat hij erheen ging werd zij beroofd, pistool tegen in der mond en boodschappen afgeven, kon ze weer opnieuw boodschappen doen.
Zo naar dat er zulke grote verschillen zijn...

Ik weet niet wat ik deze maand nog ga doen, waarschijnlijk gewoon veel biken in Schoorl/Bergen/Egmond. Ben al naar Duitsland en Parijs geweest. Even sparen voor febr/maart om naar Argentinië te gaan voor minstens 3 maanden.

Iedereen bedankt en Malia gaan we dus zeker ff bekijken :P camera mee en gaan :P

je zult echt dikke chaos aantreffen als je rond 2300 daar bent :P
tafels vol met drank, engels die zo lam als wat zijn staan midden op straat te dansen... voor 1 avond wel geinig om te zien, alleen voor die chicks al!

Back