Het kleine vraagjes topic

Status
Not open for further replies.

Dennis

ToetToet
Hoi Hoi

voor de mensen die met kleine vraagjes zitten, en niet perse een nieuw topic willen openen,

dit topic is dus voor scooter related vraagjes,

voor kleine vraagjes & weetjes. geen hele moeilijke dingen vragen waar weer 4 pagina's voor nodig zijn, gewoon kleine vraagjes dus:)
 
Advertisement - register to remove this

Jeroen@SR2000 said:
Vriend van me heeft zo'n nieuwe SR Pia blok. Heb voor 'm een Yas R besteld.
Keek net ff naar die originele uitlaat zie ik een raar buisje lopen vanaf de bocht naar een kastje en na het kastje kan ik hem niet meer volgen iemand enig idee wat het kan zijn??? :)

Niemand??
 
@Jeroen@SR2000: Dat zal waarschijnlijk iets van een katholysator (of hoe je dat schrijft) zijn, die zorgt er alleen voor dat de uitlaatgassen wat gefilterd worden en kun je gewoon verwijderen.
 
Kleine vraag:

Ben bezig met afstellen van me NRG. Speed04 max tuned, 28mm oko, hpi05.
Ontsteking is goed afgesteld maar hij verzuipt met sproeier 125 nog. Er werd me verteld dat meeste mensen rond de 145 zitten dus hoe kan hij verzuipen met 125?
Ik heb 1:35 gesm,eerd, maar het zou perongeluk ook wel eens 1:33 oid kunnen zijn. Kan het zijn dat het mengsel niet ontbrand door teveel olie? (malossi 7.1 oil geloof ik) En dat ik daardoor een zeiknatte bougie heb?

thx
 
Ik wil graag boxen in me scooter,,,
nu heb ik een hele duus vol met boxen en daart vond k ook een versterke

CLIMAX 2x150 W

Kan dit in een scooter zonder al te veer gezeur?
 
sjoerdjez said:
heeft iemand de link dat je zon aerox kon inkleuren ? bvd.,
http://home.wanadoo.nl/dayenvandijk/sp-test/index.html

G-Ilera said:
Ik wil graag boxen in me scooter,,,
nu heb ik een hele duus vol met boxen en daart vond k ook een versterke

CLIMAX 2x150 W

Kan dit in een scooter zonder al te veer gezeur?
Ja, dat moet kunnen, gewoon zorgen dat je alles goed aansluit. Zo'n zwarwe versterker is het nu ook weer niet.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top