This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
hallo jongens

gaat om 180cc delen!!

zoals je op deze foto kan zien is de as over de hele lengte rond (17mm).

zoals je op deze foto kan zien zie je dat de poulie 2 lagers heeft de achterste (de groene) is ook rond 17mm. Maar de voorste rode is rond 22mm.

zoals je wel kan bedenken draaid de poulie maar op 1 lager dat is de groene de rode grotere diameter daar zit speling op van 2.5mm totaal 5mm wat mis ik nu:

1 mis ik een bus die er nog tussen hoort.
2 heb ik oud/nieuw type 180cc poulies
3 heb ik een oud/nieuw type as

ik hoop dat iemand mij kan helpen !!

gr

Slangetje van de tank halen? Hoezo de verkeerde olie?

Slangetje van de tank halen? Wat bedoelt u ermee?
Maar ik moest smeerolie hebben.. en toen kocht ik door iemand zo'n smeerolie voor Motor.. wel 2 takt.. dus ik dacht dat het wel goed was..
Maar weet iemand misschien hoe ik eraf kan tappe?
Alvast bedankt!

Heb wat teveel olie in het blok zitten
Kan ik dit eruit krijgen of eerst zo beroerd laten lopen
Kheb een beetje t idee dat je denkt dat alles op je olie af te schrijven is...
Te veel olie kan niet (met std pomp zonder mengsmering) plus het is zo weg. Er gaat echt maar een flinterdun laagje olie naar je zuiger / lagers..

had vanmiddag de olie tot de rand gevuld en 5 km was er al een hele scheut uit
heb nu de pomp vervangen en nu bleef op de zelfde route terug het peil gelijk
Dus maar een paar tankbeurten afwachten
Overigens was de as in het blok op van de oliepomp (uitgesleten)
Ook de binnenkant van pomp was versleten

Last edited:
Mijn speedfight is op twee plaatse begrensd, nu weet ik alleen nie waar. Ene zit in mn uitlaat, hoe haal ik di eruit? En is dit niet slecht voor mn cilinder als ik op 50 cc tege 60-70 rijdt? Ik zou ook graag een andere uitlaat zette, welke is het beste onder de €100.

Mvg,
RUben

Giga-probleem. Ik was aan het rijden (50 per uur) en plots zakt hij naar 25 en gaat steeds trager en trager. Hij trekt niet meer door en dan met gas te lossen valt hij uit. Pas na 20 keer kicken start hij weer. Dan doet hij weer hetzefde na een paar kilometers.
Hoe krijg ik de witte verf van mijn kappen af? hij is geverfd zonder grondlaag en komt er nu stilletjes aan af.

Status
Not open for further replies.