This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
Volgens mij was het niets speciaals meen ik ergens gelezen te hebben.

Moet je even kijken tussen de standaard fonts
arial verdana enzovoorts.

of het was een mix want kan me herrineren dat die a iets anders was. bij verschillende fonts

Ik heb met AutoCAD gekeken, maar kon het daarin niet vinden... Niet helemaal naar mijn zin iig... Er moet "folan" naast komen te staan, dus de a wil ik graag identiek... Ook is het nogal wat werk om een lettertype te bematen, vandaar dat ik zekerheid wil hebben.

Arial lijkt iig volgens mij ook het meest, maar is het het ook?

Nee alle letters kloppen zover ik weet
alleen bij elk font heeft de a boven zeg maar een boogje
en bij aprillia font niet :S

heel maf dat ze een standaard font gebruiken met 1 letter anders.

maar heb je dat in autocad niet zo overgenomen zon a?

Ga ik doen... En het freesje rond de boel toch ook wat af. Het zal goed komen! Het is alleen geen brommer kroonplaat dus het resultaat komt niet op het forum. Iig erg bedankt voor het meedenken allemaal...

de inbus onder in de poot losdraaien met slagsleutel/luchtsleutel inbus 6
en dan kun je de binnepoot eruittrekken let op er komt olie uit
vang die op en kijk hoeveel er uit komt
want dat moet er ook weer in

joo iemand wil m'n scooter kopen en wil hem zo al ophalen, wat kan ik hem meegeven qua papieren?
hij zij dat hij hem kon overschrijven en dat ik alleen m'n kentekenbewijs moest houden voor de vrijwaring?

Je geeft hem niets mee. Hij kan vanavond komen kijken, morgen gaan jullie samen naar het postkantoor. Alle 2 of 3 de kentekenbewijzen mee, en hij zn ID+rijbewijs of ID+uitreksel bevolkingsregister. Dan betalen en dat ding en die gast nooit meer terug zien

Maar ZEKER niets meegeven eer je geld hebt geen papieren geen scooter niks

ik heb een paar vraagjes,ik heb onder mijn sr ditech een malossi 70cc gezet en nou als ik vol gas geeft houd hij op bebaalde momenten in eens in ook op zijn top,die haal ik dus niet daar door.weet iemand waar dat aan kan liggen.

hallo ik heb men tzr opgevoerd tot 95 km/h maar ik heb nu een afstelsysteem gekocht van tnt. ik heb het aangesloten zoals er op het doosje staat maar het werkt niet. komt het mss door dat ik een cdi heb? graag wat info hierover. alle info is welkom.

Nog kleine vragen

Heeft iemand de afmetingen van de opvulbus voorvork aerox???
En toevallig iemand ontwerp van spacer zodat je op piaggio aerox velg kan gooien?

Status
Not open for further replies.