This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
een moertje erachter lukt niet heb ik al geprobeerd .. bedankt voor de reacties ,maar ik ben echt op zoek naar een luchtfiltertje die ik gemakkelijk met een slangenklem ofzo op mijn carberateur kan zetten... , want ik heb er al een powerfilter opgehad en die blijft goed zitten maar rijd voor geen meter meer.. dus als er zoiets bestaat maar gewoon werkt als een normaal filter dan zou ik dat graag willen weten
alvast bedankt!
ps: ja hij zit vast aan mijn blok.. het was een beetje veel bier gister sorry ^^

ff een vraagje tussen door heeft meschien een idee waar ik een kabel boom kan krijgen voor een puegot buxy heb op marktplaats gekeken enzo maar kan het nergens vinden. alvast bedankt.

Zonder variateur zal je snaar niet kunnen draaien in je poulies , waardoor je koppeling niet grijpt. Wat resulteert dat je vertanding niet gaat draaien. En tenslotte je wiel ook niet.

Nieuwe rolletjes+ vario eruit en dan kapot...

Hey ik heb er net nieuwe rolletjes in zitten malossi 8,5 gram zijn dezelde die ik er eerst in had..
Toen had ik gelijk mijn vario eruit gehaald hij reed eerst 60 en toen 78.
maar toen leek het wel wanneer ik opeens rond de 70 reed dat ie lichtjes blokkeerde en wanneer ik gas gaf dee die niks meer en viel uit.. (brommer = viva city)

Kunnen jullie me helpen??

Heeft er hier iemand de maten voor afstandsbussen voor een Gilera Runner50?

De bussen tussen de onderpoten van de voorvork en het voorwiel. Ik moet ze namelijk laten draaien, of zijn ze gewoon tekoop?

Alvast bedankt

hoe krijg ik miijn veerpoten uit elkaar ? het is de voor vering van een aerox.

Die groute bout los in je kroonstuk en rammen.

Lukt het ?

Hoe bedel je lichtjes blokkeerde ?

Ik heb een vraag over reservoirtjes

gebruiken jullie altijd de standaard?
want bij projecten etc kom ik er ook niet uit.
ik heb namelijk geen kappen of plek om het uit te werken,
dus wil ik het liefst zon klein koppelingsvloeistof potje (iets groter als rem)
zou dit genoeg zijn?

anders zon computer reservoirtje zijn mooi afgewerkt en niet te groot.

of gebruiken jullie op sprinters altijd rad met ingebouwde?

Status
Not open for further replies.