Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

mja , wil je koppel hebben zou ik een std uitlaat nemen.

Kheb ook eh vraagje..

ik zoek zo een beetje de beste uitlaat voor een honda wallaroo

kheb nu een lange gianelli maar ik denk dat deze niet genoeg prestatie's gaat leveren op men setup

setup is:
nu 65 malossi maar word 70 malossi (ligt al klaar)
polini speedcontrol vario met 25 grade ster
polini G3 koppeling
Lange gianelli
21 mm dellortho
malossi poiwerfilter
malossi powerbox viton
21 mm spruitstuk polini
polini carbon rietvalve's
doppler race krukas
hpi binnenrotor ontsteking 2008....

grtzzz

Ik ben er een tijdje uit geweest. Maar toen ik weg ging was V-force helemaal t einde. Nu zie ik veel met AM-6 spruitstuk en VL13.

Waarom wordt er geen V-force meer gebruikt?

volgens mij gaf het bij de meeste geen voordeel ten opzichte van een (aangepaste) vl13, en het am6 spruitstuk is denk ik vooral omdat daar je 28 Keihin goed in past

Hee kheb een vraagje,
Als je normaal alleen je vario ring eruit hebt en de prop uit de uitlaat.
En je zet er een terugloop uitlaat onder moet je die dan ook ontgrenzen om dezelfde top te halen of harder?

zkfbfpnaio5.jpg

Welke uitlaat is dit? Ik haal er amper 70 uit op verder originele firefox (uiteraard geen ring/prop)

Ps hij loopt gewoon bovenlangsterug, lijkt nu beetje raar maar dat demper papiertje zit los zeg maar... hij ligt op de zijkant kijk maar naar het mondstuk. mina horz uitlaat

Last edited:
zkfbfpnaio5.jpg

Welke uitlaat is dit? Ik haal er amper 70 uit op verder originele firefox (uiteraard geen ring/prop)

Ps hij loopt gewoon bovenlangsterug, lijkt nu beetje raar maar dat demper papiertje zit los zeg maar... hij ligt op de zijkant kijk maar naar het mondstuk. mina horz uitlaat

Mss is dit een gianelli shot

ben niet zo zeker omdat deze gechroomd is

volgens mij heb je dat soort maten ook bij een RS en andere brommers met grote velgen
wat is er zo bijzonder aan de band die jij wilt kopen dan? ik bedoel het niet stom ofzo, maar voor een scooter kun je toch ook gewoon banden bestellen met de maten die jij en ik sowieso wel snappen

* Ja
* Ja
* Ja

CPI carters zijn hetzelfde als nagenoeg Minarelli horizontaal. Van je vario tot je vertanding past niets. Daar voor wel. Krukas tot cilinder. Ontsteking weet ik niet zeker. Inlaat wel.

ik heb dus een probleem met men brommer : ik was daarjuist aan het rijden en ineens viel hij in het midden van de baan stil ? toen ik em terug wou starten voelde ik aan de kickstarter geen compressie meer !!!!
na hem een minuutje of 10 te laten rusten ging hij terug !!
dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt !!
waaraan kan ik dit liggen ??

Status
Not open for further replies.
Back