Het Film & DVD topic #13

Heb wat trailers gezien en de volgende films klaar staan:

- The A-team (altijd nog niet gezien :P)
- Takers
- Legendary
- Fighting
- Drive

En 4 seizoenen Top Gear :W

Laatst Shooter ook weer eens gekeken, blijft echt vet!

Net Drive gekeken.
Ik dacht me te herinneren dat een hoop mensen de film goed vonden. Of ik heb me goed vergist in de titel :P

Vond de film helemaal niks.
Weet niet of het de bedoeling was om contact gestoorde personages neer te zetten om een bepaalde sfeer te creëren, maar vond het vaak wel heel erg vervelend allemaal.
Misschien had het gewerkt als ze het iets beter hadden aangepakt.

Verhaal vond ik ook erg afgezaagd.
En hoe de "relatie" tot stand komt, ongeloofwaardig/vaag/niet pakkend.

Niet mijn ding dus :P
Enige + punt vond ik dat de film niet voorspelbaar was tot +/- de helft van de film.

Heb jij niet per ongeluk Drive Angry gekeken :+

Wie heeft er van de week dan nog Fight Club gekeken? Vond 'm niet onaardig..

Conan the Barbarian heb ik nog liggen, daar nog meningen over?

Vond de film helemaal niks.
Weet niet of het de bedoeling was om contact gestoorde personages neer te zetten om een bepaalde sfeer te creëren, maar vond het vaak wel heel erg vervelend allemaal.

Voor mij is dit juist de kunst van acteren. Hoe knap is het om zonder woorden veel te vertellen.

Ik bedoel acteren in een American Pie film kan iedereen...

Voor mij is dit juist de kunst van acteren. Hoe knap is het om zonder woorden veel te vertellen.

Ik vond de film zelf ook geweldig, maar voorzie mijn ouders ook nog wel eens van films als ik thuis ben.
Tweede kerstdag gekeken met de hele familie, daar waren ze ook niet laaiend..

"ja er word bijna niet gepraat" :+ Je moet het blijkbaar kunnen waarderen, als je dat niet kunt mis je denk ik heel wat mooie films IMO.

Denk dat een film als Drive sws slecht scoort bij de gemiddelde Nederlander, te vaag, te weinig tekst, te weinig actie misschien nog wel :P

Ik snap wat je bedoeld hoor.
Ik snapte ook wel wat ze mogelijk wilde bereiken... maar ik vond het niet geloofwaardig, waardoor het een beetje vaag werd imo en ik niet lekker in de film kwam.
Ookal is een film fictie... er moet (zeker in een film als deze) , toch wel wat realisme in zitten vind ik.
Voor de gene die de film gezien hebben is het denk ik ook wel duidelijk dat 90% van de ontwikkelingen in de film veel te snel gingen.
Erg onwaarschijnlijk allemaal.

Gister nog Schindler's list gekeken in het Duits, was op tv (zit in Duitsland). Blijft toch ook echt mega indrukwekkend. Wil ook echt nog een keer naar Auschwitz toe om te kijken.

Drive gisteren gewoon nog een keer gekeken, heurlijk 8)

Wat ik zo vet vind aan heel de film is de sfeer. Lange stiltes waarin je zelf kunt bepalen hoe dat bedoeld wordt. Die gast is zo heerlijk rustig, een karakter wat echt precies bij de settings van die film past. Komt echt in mijn top 10

Tinker, Tailor, Soldier, Spy.

Heerlijke film, echt mijn ding. Spionnenfilm over de koude oorlog. Goed opletten, hij is vrij ingewikkeld (en voor de meeste erg saai en lang denk ik). Ik vond het een topper.

Back