Het Film & DVD topic #13

Gisteren Slumdog Millionaire en 25th hour gezien (ned 3, heerlijk geen reclame). Wat een pracht films zijn het ook!

In 25th hour gebeurt niet echt veel, maar bleef me de hele tijd boeien, heel sterk neer gezet. Vooral qua geluid was het sterk

Ik vond Drive heel goed, maar The Ides of March vond ik nog beter. Is ook meer het genre en de rolbezetting. Denk dat de meesten idd liever voor Drive gaan, maar beter kijk je ze allebei.

Gisteren 'The ides of march' dus gezien... Goeie weergave van morele kwesties etc etc.

MI4. De Dubai scene is een van de bruutste in de geschiedenis van de actiefilm. Voor de rest natuurlijk volledig over de top en ik vond Cruise weer eens verschrikkelijk overdreven, maar best leuk gedaan allemaal. Leuk vermaak met een tenenkrommend (onnodig) einde.

Denk dat je er een beetje van moet houden, ik kijk liever naar karakters dan naar actie, ik kijk liever naar non-verbaal dan scheldpartijen

ik snap het ergens wel, ik zet normaal zulke slome films meteen af... maar het had wel iets, het bleef gewoon boeien...

alleen dan op eind een beetje teleurstellend...

hoor net dat het de beste film van 2011 is geworden....

Back