SiRoj CBR600 FSport 13 December 2011 #81 Vanavond ook Drive gekeken.. Wat een heerlijke film, de muziek, het tempo, het acteerwerk, de brute scenes, alles past gewoon!
Vanavond ook Drive gekeken.. Wat een heerlijke film, de muziek, het tempo, het acteerwerk, de brute scenes, alles past gewoon!
Murphy_Lee KEEP IT 4REAL 14 December 2011 #82 :W [ame="http://www.youtube.com/watch?v=bHBHMtl9YWw"]Sherlock Holmes 2 Trailer - YouTube[/ame]
Vincent-Aerox Scooterloos 14 December 2011 #83 Net The Killer Elite gekeken. Jason Statham blijf ik echt een held vinden :#
Vincent-Aerox Scooterloos 16 December 2011 #84 Warrior gekeken. Echt een fucking mooie film!! Nog meer mensen die al gekeken?
#Peter PotjeHous'n? 17 December 2011 #86 Drive sprak mij ook meer aan dan The Ides of March, niet perse qua onderwerp maar Drive was gewoon heerlijk!
Drive sprak mij ook meer aan dan The Ides of March, niet perse qua onderwerp maar Drive was gewoon heerlijk!
Lieuwe Super User 17 December 2011 #87 Vincent-Aerox said: Warrior gekeken. Echt een fucking mooie film!! Nog meer mensen die al gekeken? Click to expand... Pas geleden ook gezien. Goeie film idd! Eergisteren Tropa de Elite 2 gezien. Aanradertje! Beter dan het 1e deel imo
Vincent-Aerox said: Warrior gekeken. Echt een fucking mooie film!! Nog meer mensen die al gekeken? Click to expand... Pas geleden ook gezien. Goeie film idd! Eergisteren Tropa de Elite 2 gezien. Aanradertje! Beter dan het 1e deel imo
[5th] Douwe Lets Hiv... 18 December 2011 #88 Dit weekend weer een en ander gedownload, heb ik weer wat te kijken. Nog recente aanraders ? - Drive - Rise of the planet of the apes - Thor - Another earth - Route irish - Warrior - Killer elite - I am number four - Catch 44
Dit weekend weer een en ander gedownload, heb ik weer wat te kijken. Nog recente aanraders ? - Drive - Rise of the planet of the apes - Thor - Another earth - Route irish - Warrior - Killer elite - I am number four - Catch 44
SiRoj CBR600 FSport 18 December 2011 #89 Gewoon Drive kijken, kun je weer een paar weken op teren .. Gister Precious gekeken, keiharde realistische film, maar wel erg mooi in beeld gebracht
Gewoon Drive kijken, kun je weer een paar weken op teren .. Gister Precious gekeken, keiharde realistische film, maar wel erg mooi in beeld gebracht
j0enne Well-Known Member 18 December 2011 #90 Gister Hobo with a Shotgun gekeken, heerlijk vermaak! :W
JohnnyP Vuurvos member 18 December 2011 #91 net gekeken, wel oke... dalijk Rabat kijken, wel leuk die Nederlandse/Marokaanse films..
Jaspah Nu ook een GC slet.. 18 December 2011 #92 JohnnyP said: wel leuk die Nederlandse/Marokaanse films.. Click to expand... Rly?..... :X
P Petrik. Well-Known Member 18 December 2011 #93 Ben die films ook echt spuugzat ja. Marrokaanse propaganda
JohnnyP Vuurvos member 18 December 2011 #94 Jaspah said: Rly?..... :X Click to expand... yep, heb er niet zoveel gezien hoor... shouf shouf habibi (leuke film imo) pizza mafia en zo rabat..... dus echt zat ben ik ze nog niet...
Jaspah said: Rly?..... :X Click to expand... yep, heb er niet zoveel gezien hoor... shouf shouf habibi (leuke film imo) pizza mafia en zo rabat..... dus echt zat ben ik ze nog niet...
JohnnyP Vuurvos member 18 December 2011 #95 Petrik. said: Ben die films ook echt spuugzat ja. Marrokaanse propaganda Click to expand... hoeveel zijn er dan?? die gasten zijn gewoon grappig... ook in dagelijkse leven, ga ik kapot als ik ze hoor praten...
Petrik. said: Ben die films ook echt spuugzat ja. Marrokaanse propaganda Click to expand... hoeveel zijn er dan?? die gasten zijn gewoon grappig... ook in dagelijkse leven, ga ik kapot als ik ze hoor praten...
JohnnyP Vuurvos member 18 December 2011 #97 achjah.... ik reken geen hele bevolkingsgroepen af in 1x, ben geen racist :+
j0enne Well-Known Member 18 December 2011 #98 Rabat was wel leuk, die andere films zijn natuurlijk dramatisch slecht.
[5th] Douwe Lets Hiv... 18 December 2011 #99 Hobo with a shotgun is gewoon ziek Drive binnenkort maar kijken dan
JohnnyP Vuurvos member 18 December 2011 #100 ze zijn allemaal slecht, maar wel vermakelijk... shouf shouf is gewoon humor, zowel film als serie :W
ze zijn allemaal slecht, maar wel vermakelijk... shouf shouf is gewoon humor, zowel film als serie :W