Het Film & DVD topic #13

Margin Call.

Goeie film, die wel een beetje eenvoudig gehouden wordt. Superrollen overigens, o.a. Jeremy Irons is beest in deze film.

Laatste tijd lekker oude familie films gekeken!! Ohh toch wel echt vet om te zien. Ook om te kijken hoe je kijk naar films is verandert!

-3 ninja's
-little rascals
-angels in outfield
-home alone

Zo lachen om die films weer te zien, heeft iemand nog tips. Alle tekenfilms van disney heb ik laatst ook al gekeken!

Laatste tijd lekker oude familie films gekeken!! Ohh toch wel echt vet om te zien. Ook om te kijken hoe je kijk naar films is verandert!

-3 ninja's
-little rascals
-angels in outfield
-home alone

Zo lachen om die films weer te zien, heeft iemand nog tips. Alle tekenfilms van disney heb ik laatst ook al gekeken!

Nu al?
imo pas rond de kerst..op tv.

Net even 'adjustment bureau' gezien met met met matt Damon.
En romantisch zegt zij, en wel spannend soort van zeg ik!

Warrior gezien! ik vond het een indrukwekkende film! Heeft heel lang geduurd tot ik eindelijk weer is een goede film tegen kwam die mij ook echt aansprak.

Warrior gezien! ik vond het een indrukwekkende film! Heeft heel lang geduurd tot ik eindelijk weer is een goede film tegen kwam die mij ook echt aansprak.

Vanaf de eerste minuut had ik de hoop dat mijn voorspelling van het plot niet uit zou komen...... helaas werd ik teleurgesteld :P

ja, daar heb je zeker een punt. Ik zat ook van ze gaan er toch geen disney film van maken. Maar het plot kon wel meerdere kanten opgaan. Al hoewel ik dit ook wel een mooi einde vond.

Gister gezien:

MV5BMTkyMTgxNzIwOF5BMl5BanBnXkFtZTcwNjYyNjM5NA@@._V1._SY317_CR1,0,214,317_.jpg

MV5BOTM1ODQ0Nzc4NF5BMl5BanBnXkFtZTcwMTM0MjQyNg@@._V1._SY317_.jpg

Drive topfilm! Troll Hunter best vermakelijk :)

Vanavond:

MV5BMTM3NjcxMDg3NF5BMl5BanBnXkFtZTcwMTMzMDQxNw@@._V1._SY317_.jpg

MV5BMTk4ODk5MTMyNV5BMl5BanBnXkFtZTcwMDMyNTg0Ng@@._V1._SY317_.jpg

Je moet wat als je ziek bent :p

Last edited:
Back