Het Film & DVD topic #13

Wie heeft er van de week dan nog Fight Club gekeken? Vond 'm niet onaardig..

Conan the Barbarian heb ik nog liggen, daar nog meningen over?

Fight Club is echt briljant, zitten zoveel dingetjes in die je na 1 keer hoogst waarschijnlijk niet ziet! Heb hem volgens mij 5 keer gezien, kan hem zeker nog wel 5 keer kijken, ook al is het een film met "zo'n" eind.

Tinker, Tailor, Soldier, Spy.

Heerlijke film, echt mijn ding. Spionnenfilm over de koude oorlog. Goed opletten, hij is vrij ingewikkeld (en voor de meeste erg saai en lang denk ik). Ik vond het een topper.

Draait hier toevallig in Concordia, werd me laatst al aangeraden om er zeker even langs te gaan.

Die hebben we ook al gekeken. Maar verder is er qua zombiefilms niet ontzettend veel te vinden :X

Weet niet of die helemaal in die categorie past.
Maar je zou deze eens kunnen proberen: Stake Land
Beetje zombie achtige vampier film ofzo.

Vond 'm wel goed voor dat soort films :)

Drive gisteren gewoon nog een keer gekeken, heurlijk 8)

Wat ik zo vet vind aan heel de film is de sfeer. Lange stiltes waarin je zelf kunt bepalen hoe dat bedoeld wordt. Die gast is zo heerlijk rustig, een karakter wat echt precies bij de settings van die film past. Komt echt in mijn top 10

Gisteren af gekeken... prima zo.

Het deed mij veel aan 'Miami Vice' tijd/sfeer/stijl denken.
Die muziek ook helemaal.

Fight Club is echt briljant, zitten zoveel dingetjes in die je na 1 keer hoogst waarschijnlijk niet ziet! Heb hem volgens mij 5 keer gezien, kan hem zeker nog wel 5 keer kijken, ook al is het een film met "zo'n" eind.

Ik rolde er middenin eigenlijk toen ik in bed ging liggen, vond het eind idd zo'n eind :P

Zal hem binnenkort nog eens kijken vanaf 0:01..

flieft :p

Evan%20Rachel%20Wood-54501.jpeg

Lettertype bij aankondiging en aftiteling. De muziek dus. De sfeer van de verlichte stad en het cruisen.
Het rondrijden en dan alleen muziek.

[ir]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTijUUp3805ML_6Iu6y4u0pLRmd6VIMPQsoGI8AW3Tgu7dXlGcP[/ir]

Ik zie de vergelijking vaker terugkomen.

Vanavond Inception nog maar eens gekeken, voor de 3de keer volgens mij. Vind het toch nog erg vet om met zo'n idee te komen en het dan in zulke details uit te werken, zodat het ook nog eens te begrijpen blijft.

Gisteren gestart met The Ides Of March, spannend met een heerlijke cast. Alleen op het moment dat hij echt spannend begon te worden kapte hij er mee. Films downloaden vond ik al kut, dat blijft ook zo :P.

Back