Het Film & DVD topic #13

The Ides Of March gezien! Erg vette film! Ik mag die Ryan Gossling wel. Erg goede acteur.

Ik heb alleen na het einde een beetje een incompleet gevoel. De film eindigt redelijk abrupt en is voor mijn gevoel nog niet helemaal af eigenlijk.

Wat heeft die Thompson doen besluiten zich achter Morris te scharen?

Thompson is een senator die een groot deel van de verkiezingsuitslag met zijn achterban kan bepalen. Morris ligt voor en als hij Thompson voor zijn zaak wint, is hij presidentskandidaat en mogelijk president. Thompson onderhandelt dus gewoon tussen de twee partijen voor zijn steun, de partij die hem de hoogste functie aanbied na de verkiezingen krijgt zijn steun. Morris is niet gecharmeerd van Thompson en wil hem eigenlijk niet een al te hoge functie beloven, maar na het schandaal weet Meyers (Gosling) hem er toch toe te dwingen. Thompson krijgt zijn zin en krijgt het vice-presidentschap beloofd en Morris wint de campagne.

Film is gewoon zo goed dat het jammer is als die is afgelopen.

Devils Advocate gister weer eens op gegooid. Blijft goed.

Ik lig thuis met een voorhoofdholte ontsteking, dus ik kijk nu maar gewoon heel de dag door film :+ leuk man....
Stake Land is aan het downloaden, verder nog tips van nieuwe films die net op dvd uit zijn?

Gister Stake Land gekeken, eindelijk weer een goede zombiefilm! :)
Een kruising tussen Zombieland en The Road/The Book of Eli.

Pas geleden ook gezien, erg goeie film. Ben nog aan het zoeken naar wat goeie zombie films maar kan maar weinig nieuws vinden.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=y5YpMCSE3ng"]ZOMBIBI trailer - YouTube[/ame]
Kwam dit wel tegen :D

the-ugly-truth_org.jpg

Gister op tv :7

Gvd wat is dat ook een lekker wijf :W Mooi stukje ook als ze klaarkomt door een vibrerende string tijdens een etentje met t werk 8P

Thompson is een senator die een groot deel van de verkiezingsuitslag met zijn achterban kan bepalen. Morris ligt voor en als hij Thompson voor zijn zaak wint, is hij presidentskandidaat en mogelijk president. Thompson onderhandelt dus gewoon tussen de twee partijen voor zijn steun, de partij die hem de hoogste functie aanbied na de verkiezingen krijgt zijn steun. Morris is niet gecharmeerd van Thompson en wil hem eigenlijk niet een al te hoge functie beloven, maar na het schandaal weet Meyers (Gosling) hem er toch toe te dwingen. Thompson krijgt zijn zin en krijgt het vice-presidentschap beloofd en Morris wint de campagne.

Film is gewoon zo goed dat het jammer is als die is afgelopen.

Ahh, explains it all! thanks.

Mee eens trouwens. Een verhaal als deze mogen ze van mij wel in 2,5 of 3 uur uitsmeren met dan toch meer details oid.

Erg cool. Al met al was 2011 wel een film topjaar!!

Warrior iig ook nog. Ik dacht meer, maar die ik in gedachten had zijn eind 2010 uitgekomen.

Edit: Wil ook wel si voorkomen dat ik beheurlijk achterloop, en dus alles in 2010 heb gezien :+

Warrior, Source Code, Hanna, Mission: Impossible - Ghost Protocol, Rise of the Planet of the Apes, The Adjustment Bureau, Black Swan, X-Men: First Class, Blue Valentine, The King's Speech, Moneyball...

Kan nog wel ff doorgaan, maar 2011 was imo een prima filmjaar :)

The Ides Of March gezien! Erg vette film! Ik mag die Ryan Gossling wel. Erg goede acteur.

Ik heb alleen na het einde een beetje een incompleet gevoel. De film eindigt redelijk abrupt en is voor mijn gevoel nog niet helemaal af eigenlijk.

Ik zoek nog een goede download, helaas liep die van mij vast bij 1:15, zat er net helemaal in...

Mijn uitschieters voor 2011: Drive, Black Swan en ik denk dat The Ides of March daar nog wel bij komt.

Dat iedereen zo lovend is over dat Black Swan joh :P Ik zet niet gauw een film af, maar hierbij viel ik echt zowat ik slaap...

Back