Gisteren The social network gezien. Had er wel wat meer van verwacht, goed verhaal maar toch wel erg saai uiteindelijk.
Zat maar te wachten op iets wat dus niet kwam uiteindelijk.
Gister naar Turbo geweest
Wat een volk komt daar zeg...
Voor dat de film begon al heel wat lui schreeuwen: NIEMAND KOMT AAN MAASKANTJE en andere leuzen. Waarna er een luid gejuich kwam
En de film zelf... gaat nergens over maar vond het wel genieten
F&F lijkt mij nou niet echt een goede film als ik de trailer zo bekijk. Waarom moet in hemelsnaam die chinees in deel 3 dood gaan, is hij er in 4 weer bij en nu ook weer? Toch wel vreemd. F&F vind ik ook nooit een goede film, enkel een film om te genieten van de onrealistische actie icm een pot bier.
Benieuwd hoe "the mechanic" word, ben sowieso fan van Jason Statham.
mn vriendin was wel onder de indruk van into the wild, ik moet em nog zien :X
Snel doen, staat zeker in mijn top 3. En inderdaad, aantal bekenden vonden er gewoon niks aan (langdradig). Album van Eddy Vedder (muziek uit de film) is ook een aanrader!
Misschien is dit een beetje ver gezocht. Maar ik denk dat die mensen op een hele andere lijn zitten qua denken. Vinden het allemaal wel best zo, draaien 'dom' mee in de maatschappij. Dus de manier van denken die in de film zit komt helemaal niet over, omdat ze zich daar niet mee kunnen identificeren
klopt, en dan is het toch geen goede film.
Ik vond trouwens die in Tokyo wel dramatisch.
Denk dat daar zeker een kern van waarheid in zit. Ik sta open voor dat soort gedachten. Daarom denk ik dat je het beter voor kan stellen waarom hij kiest voor die manier van leven.