Het Film & DVD Topic #11

Status
Not open for further replies.
Maar robert heeft wel een punt. Als het mijn baan zou zijn, ik een kok zou hebben die om het uur / 2 uur een maaltje klaar heeft en als een personal coach mij mee naar (mijn eigen) gym zou slepen... Sja, is het niet zo lastig.

Dan moet je het nog wel willen en kunnen.
Je moet ook de discipline hebben bijv. Maar idd de middelen & tijd zijn wat makkelijker voorhanden.

Geloof me, ik weet wat het is om flink gewicht te verliezen en de honger die je krijgt is niet te beschrijven. 28 kilo is een ongelofelijk aantal kilo's, zeker als je al op een redelijk gezond lichaamsgewicht zit. Dat krijg je er echt niet zomaar af. Dan kan je idd een dieet voorgeschreven krijgen, een pretje is zoiets nooit. Iemand die ook in grote blockbusters kan spelen heeft dit soort rollen niet perse nodig, dus ik vind het toch bewonderenswaardig dat hij dit soort voorbereidingen wil doorstaan voor artistieke redenen.

Kheb ook nog wat dvds liggen die voor n leuke prijs weg kunnen, al te vaak gezien:
kick ass
the bad lieutenant
the expendables
ninja assassin
get him to the greek
spread
millenium deel 1 + 2 + 3

pm bij interesse

Last edited:
Geloof me, ik weet wat het is om flink gewicht te verliezen en de honger die je krijgt is niet te beschrijven. 28 kilo is een ongelofelijk aantal kilo's, zeker als je al op een redelijk gezond lichaamsgewicht zit. Dat krijg je er echt niet zomaar af. Dan kan je idd een dieet voorgeschreven krijgen, een pretje is zoiets nooit. Iemand die ook in grote blockbusters kan spelen heeft dit soort rollen niet perse nodig, dus ik vind het toch bewonderenswaardig dat hij dit soort voorbereidingen wil doorstaan voor artistieke redenen.

Om wat te relativeren; The Machinest was net voor zn blockbuster periode.

Maar ik ben het met je eens hoor, ook grote fan van hem, mede door zijn toewijding. Ik heb er toen de sport van gemaakt elke film van hem te kijken :p

Nou, ok de grootste rollen kwamen idd erna. Maar American Psycho en Reign of Fire waren ervoor. Maar goed, lekker boeiend ook:p

Afgelopen week Kick Ass gekeken. Wat een geweldige film :#

Ook Ninja Assassin gekeken. Opzich wel gaaf, als je van veel geweld en bloed houdt :P

The Social Network.

Heerlijke film. God, wat kan ik altijd genieten van Fincher. Jesse Eisenberg is fenomenaal als Mark Zuckerburg. Boeiende film. Gaat dat zien!

Iron Man 2 maar eens gekeken, vond hem wel flink tegenvallen.
Wisten jullie dat zowel bij deel 1 als bij deel 2 er nog een stukje film zit ná de aftiteling? Ik vond het al vreemd dat Samuel L Jackson ineens in Iron Man 2 zat en deden alsof ze elkaar al kenden :P

Deel 3 komt er dus ook ;)

Gisteren Pahte de kuip;

dyn006_original_407_604_jpeg_20580_5a056d744afc6125c56a8505063a7a98.jpg

Film met de boodschap, geen actie oid. Hebzucht is niet goed...leven op te grote voet...zeepbellen...geld verdienen met lucht etz..

Maar het bizarre was dat tijdens die film misschien wel 25 te zaal hebben verlaten...:?
en een rel naast ons (3 aso`s die zelf alchohol mee hadden...gedoe achter hun...en die onschuldige mensen eruit gezet...vet kansloos allemaal) Maar dan zijn er echt veel mensen die een abbo hebben en dus gewoon gaan om het gaan en niet perse om de film denk ik...of de trailer hebben gezien (waardoor je denk dat er actie inzit)....of die de film gewoon niet snappen... vage bedoeling gisteren iig.

Donderdag ook naar Wall Street geweest, had geen trailer gezien of iets over gelezen dus ik liet me verassen. Vond hem niet slecht ofzo maar zat idd wel de hele tijd te wachten op een beetje actie:D..

Vrijdag naar 'The Town' geweest. Wel een toffe film imo:) Lekkere chicks erin :#.. En erg vet gedaan met die overvallen met maskers enz-:-

Status
Not open for further replies.
Back