Het Film & DVD Topic #11

Status
Not open for further replies.
Iron Man 2 maar eens gekeken, vond hem wel flink tegenvallen.
Wisten jullie dat zowel bij deel 1 als bij deel 2 er nog een stukje film zit ná de aftiteling? Ik vond het al vreemd dat Samuel L Jackson ineens in Iron Man 2 zat en deden alsof ze elkaar al kenden :P

Deel 3 komt er dus ook ;)

Was niet echt een verwijzing naar deel 3, maar een verwijzing naar de blockbuster Thor.

Gisteren Pahte de kuip;

dyn006_original_407_604_jpeg_20580_5a056d744afc6125c56a8505063a7a98.jpg

Film met de boodschap, geen actie oid. Hebzucht is niet goed...leven op te grote voet...zeepbellen...geld verdienen met lucht etz..

Maar het bizarre was dat tijdens die film misschien wel 25 te zaal hebben verlaten...:?
en een rel naast ons (3 aso`s die zelf alchohol mee hadden...gedoe achter hun...en die onschuldige mensen eruit gezet...vet kansloos allemaal) Maar dan zijn er echt veel mensen die een abbo hebben en dus gewoon gaan om het gaan en niet perse om de film denk ik...of de trailer hebben gezien (waardoor je denk dat er actie inzit)....of die de film gewoon niet snappen... vage bedoeling gisteren iig.

Was die goed dan? Ook een beetje kortzichtig om te denken dat het een actie film is:S. Ik zit te twijfelen om er heen te gaan....

Gisteren Pahte de kuip;

dyn006_origal_407_604_jpeg_20580_5a056d744afc6125c56a8505063a7a98.jpg

Film met de boodschap, geen actie oid. Hebzucht is niet goed...leven op te grote voet...zeepbellen...geld verdienen met lucht etz..

Maar het bizarre was dat tijdens die film misschien wel 25 te zaal hebben verlaten...:?
en een rel naast ons (3 aso`s die zelf alchohol mee hadden...gedoe achter hun...en die onschuldige mensen eruit gezet...vet kansloos allemaal) Maar dan zijn er echt veel mensen die een abbo hebben en dus gewoon gaan om het gaan en niet perse om de film denk ik...of de trailer hebben gezien (waardoor je denk dat er actie inzit)....of die de film gewoon niet snappen... vage bedoeling gisteren iig.

Maar wat vind je zelf van de film? Persoonlijk vind ik WS1 geniaal. Sterke soundtrack, vernieuwend en fijn monteerwerk. Daarnaast geeft het een fijn (gemaakt?) tijdsbeeld van NY in de jaren 80. WS2 kom me weinig interesseren. Te serieus, het mist een clue en een saai / ongeloofwaardig verhaal. Hoogtepunt van de film is dat Gekko Crockett & Jones draagt :P

Maar wat vind je zelf van de film? Persoonlijk vind ik WS1 geniaal. Sterke soundtrack, vernieuwend en fijn monteerwerk. Daarnaast geeft het een fijn (gemaakt?) tijdsbeeld van NY in de jaren 80. WS2 kom me weinig interesseren. Te serieus, het mist een clue en een saai / ongeloofwaardig verhaal. Hoogtepunt van de film is dat Gekko Crockett & Jones draagt :P

Eensch.

Robin Hood en Into The Wild op Blu-Ray aangeschaft. Binnenkort maar is kijken. Into The Wild blijft toch één van mijn favorieten, gaat echt de 10de keer worden dat ik hem zie denk ik.

Heb hem toevallig gister ook gezien, had geen idee dat het een waargebeurd verhaal was toen k eraan begon, wel de moeite waar iig!

Mijn collectie @ the moment. Links zijn een beetje de b-films van vroegah. :P

[IR]http://i54.tinypic.com/2cdzv2r.jpg[/IR]

65xqus.jpg

2ztds8y.jpg

Geen idee welke goeie films ik er nog aan toe moet voegen. :+ Suggesties?

Gisteren Pahte de kuip;

dyn006_original_407_604_jpeg_20580_5a056d744afc6125c56a8505063a7a98.jpg

Deze film afgelopen week ook gezien in de bios. Viel mij behoorlijk tegen. Groot deel van de film draaide om allemaal emo gedoe tussen dat ventje en zijn vriendin. Uiteindelijk wel wat goeie stukken met Micheal Douglas. Bij de happy ending moest ik bijna overgeven :r Omg wat een slecht einde 8P Wallstreet 1 deze week ook weer eens gekeken, dat is echt 100 keer beter dan die nieuwe schijtfilm.

Net Book of Eli gezien, maar ik snap het punt van de film niet.. iemand die mij kan ophelderen. Vond het overigens een waardeloze film, gaat nergens over.

Heb ook Salt gezien, jammer dat het zo kort was. Leuke actie en wat onverwachte wendingen, alleen wel zeer onrealistisch.

Goed begin Dirk :). Ik ben de laatste tijd weinig bezig met mijn collectie, maar hierbij toch wat foto's;

IMG_5107.jpg

IMG_5106.jpg

Blu's.

IMG_5109.jpg

De meest waardevolle (Oldboy) :). Erg trots op soundtrack en Ultimate Edition.

IMG_5111.jpg

Nog wat specials en limited editions.

IMG_5112.jpg

Status
Not open for further replies.
Back