Het Film & DVD Topic #11

Status
Not open for further replies.
The Wrestler, Se7en, Rambo, Pearl Harbor, The Haunting In Connecticut en Eden Lake voor een tientje gehaald! :W

een excuus gevonden om "The Expendables" te kijken...

Stallone zag er wel erg goed uit moet ik zeggen! :X
Het had de nieuwste Delta Force kunnen zijn...gelijk op DVD

Tja je moet niet een heel goed verhaal verwachten. Ik vond hem wel lekker wegkijken. Niet moeilijk om te volgen ofzo :P

Net Book of Eli gezien, maar ik snap het punt van de film niet.. iemand die mij kan ophelderen. Vond het overigens een waardeloze film, gaat nergens over.

Heb ook Salt gezien, jammer dat het zo kort was. Leuke actie en wat onverwachte wendingen, alleen wel zeer onrealistisch.

Book of eli, ik vond die wel goed :W, maar ben dan ook wel fan van denzel

Ik wil graag de serie van star trek voyager kopen. Maar goedkoopste wat ik kan vinden is 300 euro. Weet iemand waar ik dit eventueel goedkoper kan vinden?

The Town.

Ronduit slechte film. Erg mager script en teveel cliches. Ben Affleck op de veilige tour; Gone Baby Gone was beter te pruimen. + punt, Jeremy Renner, maar door het magere verhaaltje kan hij het geheel ook niet redden.

Of: je moet juist kritisch kijken en des te meer genieten van films die die kritieken doorstaan:p

Maar idd, is maar mijn mening.

Nja, ik vind n film al snel goed, als hij gwn lekker weg kijkt en wat leuke stukjes in zitten ben k wel tevreden:p

Gister weer eens American Beauty gekeken, wat een geweldige rol zet Kevin Spacey ook neer zeg, de tandjes! Briljante acteur...

En net "Where the wild things are" errrg simpele boodschap, kinderfilm. :P

Paranormal Activity 2.

Veel van hetzelfde. Ik vond hem wel weer echt doodeng:D. Ondraaglijk spannend, alleen kijk hem niet in de bioscoop want de film trekt hordes imbecielen aan die geen moment hun bek houden in de zaal. Lef als je de film met een dekentje over je lichaam op een donkere zolderkamer gaat kijken in een huis waar niemand is om een uur of 2-3 snachts:p

0831_the-social-network-movie-poster_400x400.jpg

was erg vet!

Paranormal Activity 2.

Veel van hetzelfde. Ik vond hem wel weer echt doodeng:D. Ondraaglijk spannend, alleen kijk hem niet in de bioscoop want de film trekt hordes imbecielen aan die geen moment hun bek houden in de zaal. Lef als je de film met een dekentje over je lichaam op een donkere zolderkamer gaat kijken in een huis waar niemand is om een uur of 2-3 snachts:p

Ik kijk dat soort films echt al jaaaren niet meer.
Ik trek dat echt niet, maar mezelf helemaal gek en zag daar echt de lol niet in uiteindelijk. :+

Status
Not open for further replies.
Back