Het Film & DVD Topic #11

Status
Not open for further replies.
2 actie films gepakt, Predators en Iron Man 2.

Predators was wel leuk vermaak, weer een beetje terug naar het origineel. Coole gevechten erin, etc. Er had alleen wel iets meer Sci Fi in mogen zitten en het einde vond ik wat minder.

Iron Man 2 was net als deel 1 een lekkere superheld film vol met actie waarin alles kapot mag :D Lekker filmpie!

Net voor het eerst maar eens Memento gekeken. Bijzondere film en denk dat ik hem nog maar een keer moet kijken om hem goed te snappen. Had wel wat anders op het eind verwacht.

2 actie films gepakt, Predators en Iron Man 2.

Predators was wel leuk vermaak, weer een beetje terug naar het origineel. Coole gevechten erin, etc. Er had alleen wel iets meer Sci Fi in mogen zitten en het einde vond ik wat minder.

Iron Man 2 was net als deel 1 een lekkere superheld film vol met actie waarin alles kapot mag :D Lekker filmpie!

Beetje Transformers achtig? :P

Ik vond Predators wat tegenvallen. Had meer actie en vettere gevechten verwacht.

Maar met MACHETE daarintegen vond ik best wel goed. Genoeg lach momenten.
Moet er wel bij zeggen; dit type films vind ik wel leuk.

Ik vond hem tegenvallen, had er meer van verwacht.

Had niet echt een verwachting bij deze film, was meer gewoon zaterdagavond vermaak... Qua inhoud leek het meer op een Teletubbie-aflevering maar genoeg lachvoer en die 2 dochters van Rob schneider waren echt:~:~!!

Hehe, heb je hem eindelijk gekeken!

Ik vond het echt een onwijs goede film die Harry Brown.

Nu nog The Big I Am kijken, is een beetje hetzelfde als Harry Brown, alleen dan een ander verhaal lijn erin.
Moet je overigens wel van houden..

Ik vond The Big I Am niet zo leuk....

Kijk nu Machete, heerlijk kansloos :D.. Met die bermmaaier (of hoe zo'n ding heet) 8P

Lekker je handjes eraf zagen als je je pistool probeert te pakken. :P

Big I Am moet je echt van houden, anders vind je het maar een schijt film..

Deze maar s kijken binnenkort:

Splice-poster.jpg

Deze maar s kijken binnenkort:

Splice-poster.jpg

Absoluut zonde van je tijd!

Heb deze laatst gezien tijdens de sneak preview bij de pathe, maar echt na 5 minuten liepen er al tal van mensen de zaal uit.
Onbegrijpelijk dat zoiets uitgebracht wordt, acteurs die gewoon niet overtuigend overkomen & het meest waardeloze verhaal in tijden!

Status
Not open for further replies.
Back